Avui s'acaba l'any i crec que puc dir que ha sigut un dels millors anys dels darrers anys, no em puc queixar. Gens! Els darrers mesos han anat rodats :-)
A vegades ens costa de veure les coses per un mateix, però per sort sempre tenim gent al nostre voltant que ens fa veure coses que a nosaltres ens costa de veure, que ens ajuda a sortir de situacions que mai hauríem de tolerar i que ens ajuda també a fer el canvi necessari i amb garanties de que tot sortirà bé :-) Per tant només puc AGRAIR amb majúscules a tots aquells que ho heu fet possible i que fan que avui en dia pugui dir que sóc f-e-l-i-ç i torni a tenir mil ganes per fer mil coses :-)
Pel que fa als viatges, aquest cop no he fet un gran viatge com he fet els darrers anys (al canviar de feina he anat tenint els dies en dosis separades jejeje) però ha sigut l'any dels retorns: retorn a Londres, retorn a la meva estimada Viterbo, retorn a Madrid, retorn a Granada... i li sumo també la descoberta de Bèlgica, que no hi havia estat mai. 5 viatges de curta durada, not bad! i tot i que no espero tampoc grans viatges per aquest 2020, espero poder seguint fent escapades :) (i sinó, tampoc seria la fi del món).
Pel que fa a la feina, ha sigut també un any de canvis. Però a part del dia a dia li he de sumar encàrrecs i projectes que han anat arribant, cursos... i moooolts dibuixos. Tant a nivell personal com professional (petits encàrrecs, productes autoeditats) i moltes ganes de seguir dibuixant moltíssim cada dia. Ni que sigui per mi mateixa! Aquest 2020 pinta molt bé ^^
I per últim, m'he matriculat a la UOC i he començat Educació Social ^^ Poc a poc però amb moltes ganes (de moment he començat fluix, 2 assignatures, que volia mesurar el ritme i el temps que necessito). Espero no superar els 7 o 8 anys (que no tinc presa ni vull deixar les biblioteques, però tampoc vull estar 15 anys fent-la jiijij)
Sobre família i amics no em pronuncio perquè tot segueix igual i, com ja he dit, tinc una sort inmensa d'estar ben envoltada.
Per aquest 2020 només desitjo que em vagi almenys la meitat que bé :) En fi, tot va bé si acaba bé!
MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLT BON ANY A TOTHOM!!
5 comentaris:
Eli , ves cap a la llum ! ;) jejeje Que tinguis molt bon any 2020 i que el puguis pintar de tots els colors que mes t'agradin !! Sort ;)
com m'encanten les teves tires, bé els teus quadradets!
De ben segur que el 2020 et portarà moltes alegries, l'actitud que tens ja és molt positiva, la resta anirà venint
Enhorabona Eli ! que la vida i sobretot aquest nou any que hem encetat et sigui plaent, que segueixis essent feliç i envoltada d'aquests amics que t'en fan.
Una abraçada
Què vols que et diguem si ja comences dient que ets molt feliç i que tens molta sort d'estar envoltada de gent maca? I tots els projectes i coses interessants que has fet, visitat, vist, llegit... Doncs escolta, direm que no pari la festa! Quin goig veure algú que gaudeix tant de tot! Espero que d'aquí un any ens diguis que, encara que sembli mentida, el 2020 encara ha estat millor! Ep, i que nosaltres ho puguem veure, eh!
Artur - Gràcies, cap allà que anem!!! :)
Roser - m'encanta això de quadradets!!! m'has fet pensar en com en diuen dels còmics a alguns llocs, quadrinhos, és guai quadradets. M'ho guardo...
Mondopunt - I a veure si posso al dia la col·lecció de punts de llibre!!! ijiji
XeXu - jajaja tens raó, potser he positivitzat massa el text jajajajaja em va sortir del cor i el vaig escriure tal com em va sortir de dins ^^ Jo tb espero que acabi l'any i puigui dir que tot ha anat bé, jajaja
Bon any a tothom!!
Publica un comentari a l'entrada