26 de juliol 2017

[Sèries] Juego de Tronos | Game of Thrones

Ja ha començat la setena temporada de Juego de Tronos 🌝
No parlaré de la sèrie, que encara no toca (potser al final, o no) però el que si que us vull ensenyar és el que vaig fer per l'emissió del capítol 1.

El que vull deixar clar és que no és una recepta meva, sinó que la vaig treure d'aquí.


Sí, correcte: són la familia dels STARK. 
Però que consti que són la meva família preferida i que malgrat tot, THE NORTH REMEMBERS i al final es farà justícia.

Tornant al postre: quan vaig veure la recepta i les fotos vaig pensar que seria fàcil. Però no ens enganyem: jo no sé cuinar, no se'm dóna bé... ni les coses més simples. Vaig suar molt per aconseguir un resultat digne XDD! a més feia molta calor i els havia de dur a l'altra punta de la ciutat, sabent que arribarien suadets (amb vaga de metro pel mig). En fi. Ni tan mal, però. XD.

No us perdeu aquest post, ja em veia així, jo: LAS MEJORES CATÁSTROFES CULINARIAS DE PINTEREST. Jeje.

Bé, va, en realitat és fàcil: agafes un bizcocho o un sobao, el "desmigajas", el barrejes amb una mica de formatge en crema per fer boletes...i després amb diverses xocolates (blanca i negra) fas la resta. No us explico tot perquè teniu l'enllaç més amunt i no val la pena repetir-me.

El problema principal va ser la falta de temps... no donava temps a endurir-ho. I el segon... vaja, ningú m'havia dit mai que la xocolata blanca tenia un altre temps de cocció. La vaig cagar bastant i vaig haver de comprar més milkybar. 

Abans de sortir de casa els vaig posar 15 minuts al congelador. Total, SÓN STARKS, NO? ja estan còmodes en aquesta situació. Pitjor haver posat algun dorniense...


I el resultat és el que heu vist.
No són perfectes, tampoc pretenia fer una obra mestra... però mira, va quedar prou resulton. I jo sóc molt negada per qualsevol cosa de cuina.... jejeje.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails