29 de juliol 2012

Diumenge de cine: Lorax / La pesca de salmón en Yemen / Sácame del paraíso

Bé, aquí van les altres tres pelis que vaig veure a l'avió (fa un moment he fet les altres dues). Aquestes les vaig trobar més fluixes. Les posaré per ordre (primer la que m'ha agradat més)

Sácame del paraíso (David Wain)

No sóc molt fan de les còmedies (mai són la meva primera opció al cinema) però he de reconèixer que aquesta em va fer riure molt. Té bons moments.

La peli ens explica la història d'una parella (George, Linda) que viuen súper estressats a Manhattan. La cosa canvia quan a ell el fan fora de la feina i es queden sense diners. Llavors, empassant-se l'orgull, van a casa del germà d'ell, que viu a Atlanta... PERÒ, pel camí, es troben ELYSIUM, una comunitat hippy que viu feliç sense diners ni preucupacions.

Així doncs, al llarg de la pel·lícula anem veient quins són els inconvenients de viure en un lloc així i els diferents problemes que se'n deriven. És entretinguda, per passar una estona està molt bé.

Lorax: en busca de la trúfula perdida (Chris Renaud)

Aquesta pel·lícula em va decebre bastant... La cosa és que són els mateixos creadors de Gru, mi villano favorito (Despicable me) i aquella si que em va agradar molt, em va encantar, es va convertir al moment en una de les meves pelis d'animació preferides (aquí en parlo).

Total, que m'esperava força més. 
És una peli amb un argument fluixet però carregat de bona intenció, tot i que el Lorax penso que no té el protagonisme que hauria de tenir ni tampoc fa falta, perquè no el vaig veure gaire carismàtic tampoc... (no sé, el pinten cascarràbies però no és ni un 0.1% del que era en GRU).
Vaja, que no.


La pesca del salmón en Yemen (Lasse Hallström)

No sé quines expectatives tenia amb aquesta pel·lícula, tot i que quan la vaig veure anunciada al cine vaig pensar que seria més bona...

Va de un jeque ricachón que contacta amb Alfred Jones (Ewan McGregor) per introduir la pesca del salmó al nord del Yemen. Però ell en declina la petició perquè el salmó necessita rius freds i un espai geogràfic molt diferent al que hi ha allà.

Tot i així, per causes econòmiques i polítiques, s'acaba tirant endavant.

En realitat la peli és una història d'amor que no s'aguanta per enlloc. Jo la veritat és que l'he trobat molt fluixa i penso que se'n podrien millor molts aspectes... 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails