01 de juliol 2012

Diumene de cine: Tintin / Mientras duermes

Novament una setmana de "dues pel·lis".
Resulta que com que arriba l'estiu proliferen els cinemes a la fresca. A Barcelona hi ha el famós "Cinema a la fresca" de Montjuïc, però val 5 euros... i si vols llogar una gandula, 3 euros més. I suma-li que has de pujar fins a Montjuic...vamos que no.

En canvi a centres cívics i entitats més modestes fan cinema a l'aire lliure gratis i de qualitat, com per exemple a les Cotxeres de Sants :) Cada dijous a les 22 h. Aquesta setmana han fet Tintin i el secret de l'unicorn. Totes les pelis són en català menys les espanyoles-llatinoamericanes, que les pasen en versió original en castellà.

TINTIN (Steven Spielberg)

He de confessar que MAI he llegit res de Tintin. Sempre m'ha fet mandra, a l'igual que Astèrix... però així com Astèrix i Obèlix no van despertar la meva atenció després de veure'n la peli, amb Tintin sí... i de cop m'han vingut ganes de llegir-los tots :)

La peli em va agradar molt, la trobo molt ben feta. Ja volia anar quan la feien al cine però entre pitus i flautes se'm va passar... i ara almenys l'he vist "en pantalla gran" :)

Va de que en Tintin compra una maqueta d'un vaixell i a dins s'hi amaga un secret... i aquest secret el portarà a conèixer l'últim Haddock (capità Haddock). No explico més per no desvetllar la trama haha!


L'altre peli que he vist és MIENTRAS DUERMES (Jaume Balagueró)

Quin patiment de pel·lícula!!!
No m'agrada veure pelis de sofriment, ho passo malament. El que passa és que sóc molt fan de la Marta Etura, és una actriu que m'encanta...
En aquest cas protagonitza la peli amb Luis Tosar (4a vegada que treballen junts) i són parella a la vida real.

No us puc explicar massa de que va, simplement l'heu de veure. No és de por, ni de sustos... però aix... fa peneta. El Tosar és un cabrón i quasi sempre fa de dolent a les pelis haha!!!!



Aquesta segona peli també la faran a les cotxeres de Sants, però jo seré de vacances molt lluny de Barcelona, per això m'he avançat a veure-la. 
Les dues m'han agradat molt i les recomano!

2 comentaris:

Lleonard Pler ha dit...

Em sorprèn que no hagis llegit res de Tintin, fan molt per tu. Me n'alegro que t'hagi agradat la peli :D

Moroboshi ha dit...

Eli, Tintín i Astèrix haurien de ser lectura obligatòria per a qualsevol que tingui un mínim interès pels còmics, i em consta que tu el tens.

No marxaran enlloc, ja els llegiràs. Jo vaig fer una ressenya de la pel·li d'en Tintín, que també em va agradar molt, i allà vaig comentar la manera com es va plasmar en cinema el que Hergé va dibuixar als àlbums, perquè n'adapta més d'un, en realitat.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails