06 de juny 2012

El gusto del cloro (Bastien Vivès)

 Com que "Polina" em va encantar, he decidit anar llegint més de Bastièn Vives.

"El gusto del cloro" és una història simple, minimalista. No sabria com resumir-la, no té res: un noi que per ordres del seu fisio, va cada dimecres a la piscina. I allà coneix una noia.

Us preguntareu potser moltes coses, però el cert és que pràcticament no hi ha diàlegs. 

I ara us tornareu a preguntar: si no passa quasi res i si no hi ha quasi paraules... val la pena llegir aquest còmic? Doncs sí.

Jo penso que és un còmic que diu moltíssim amb els mínims. Hi ha pàgines senceres de color blau on els protagonistes (ell i ella) neden y neden fent "largos" i aprenent com fer-ho millor. Però el realment interessant del llibre és la relació que s'estableix entre ells dos. Llegiu-la i ja em direu!


Pd. Tot i que Polina em va agradar més ;-)

2 comentaris:

Lleonard Pler ha dit...

M'has despertat la curiositat...

Eli Ramirez ha dit...

jejeje d'això es tracta ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails