26 de maig 2012

Restaurant de la setmana: Casa Danone (Yoghourtería)

Bé, és un restaurant però jo vaig utilitzar-lo a mitja tarda per a fer un gelat. No sempre es pot anar de restaurant ;-)

La "Casa Danone" és un local blanc i lluminós que es troba a Francesc Macià (Av Diagonal 477, per ser exactes :D). És de fet una yogurtería on es poden menjar yogurs normals i yogurs gelats, amb diferents toppings per escollir. Jo vaig optar per la salsa de dulce de leche i estava super boníssim!
Aquests són els diferents toppings que s'hi poden afegir :





A un costat del local hi ha l'espai restaurant. No em vaig fixar massa en el menú, però crec que és menjar així "modernet i urbà" (que si unes amanidetes, etc) Coses saludables i pràctiques. A la web de BcnRestaurantes posa això:

Amanida de bombons de foie, poma en textures i vinagreta de Pedro Jiménez. Risotto de ceps. Milfulls de vedella i verdures a la graella amb crema de bolets. Calamars a la planxa amb base de patates. Llibret de pit de pollastre amb pernil ibèric amb formatge curat i puré de moniato. Iogurt gelat amb toppings.

Resum: lloc modernet i agradable. 
Foto del local (trobada a google)

1 comentari:

Lleonard Pler ha dit...

Trobo que a Barcelona no hi ha tantes yogurteries com a altres llocs, amb lo bons que estan els yogurs gelats amb toppings!! Tindré en compte aquesta opció...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails