16 de maig 2012

JS GameBoy Color Game Center

Coses que t'arrenquen un somriure.

Fa un parell de dies vaig descobrir, a través d'un enllaç a Facebook, una cosa que m'ha dut a les més nostàlgiques aventures: un emulador de la Game Boy.
La d'hores que em vaig passar jugant a la GameBoy...... increïble, i per estrany que sembli (almenys a mi) a mesura que van anar passant els anys vaig anar oblidant la meva companya d'aventures fins arribar al punt que ara mateix no sé ni on és ni si funciona.

Però la tecnologia també pensa en els nostàlgics. I aquesta setmana he descobert un emulador de Game Boy genial!: el JS GameBoy Color Game Center

Tenia ganes de tornar a jugar al Super Mario Land... el primer, el cutre. Quasi em salten les llàgrimes :)


Lo bo és la música. Sí, la músiqueta de cada pantalla, els sons de quan et passaves la pantalla, de quan perdies una vida, de quan mataves el monstre (T H A N K  Y O U   M A R I O..... O H, D A I S Y) (mític!!)
La pantalla dels xinitus, la de la Illa de Pasqua.... tot molt retro. Els qui ho hagiu viscut m'entendreu (i en aquella época tothom jugava als mateixos jocs, no com ara que n'hi ha milers!).
El Mario Land 2 molava molt més, cert. També hi és! O jocs com els Looney Tunes (tot i que molava més el de Mega Drive, clar...) :)

I el Tetris. Clar. El millor joc del món.
Quines viciades... i mai passa de moda.... em vaig arribar a obsessionar molt, amb el Tetris! Quan feies un Tetris et donaven crec que 12.000 punts, i sempre jugava a que sino arribava als 100.000 punts de manera perfecta (a base de Tetris) em deixava morir.
A partir dels 100.000 punts crec que era quan arribaves al nivell 10. Cada cop anava més ràpid i cada cop sortien més coets i més orquestres.... era tan genial......... oh, vull la meva game boy!!! :-)


2 comentaris:

Moroboshi ha dit...

Homeeee, el "meu" tema! :P

Tetris: sí, era el típic títol que venia amb la consola quan la compraves i pensaves "què cony és això? Vull un Mario", però al cap dels anys si agafes la Gameboy normalment és per jugar al Tetris. Ah, i els nivells pujaven cada cop que feies 10 línies, independentment dels punts. :P

Gameboy: segur que funciona, quan la trobis.

Emuladors: fa mil anys que existeixen, i no és que els jocs "hi siguin", sinó que has de trobar ROMS i les obrirà qualsevol emulador. Pots trobar tots els jocs que existeixen, fins i tot els que no van arribar aquí com passa amb els japonesos.

Per cert, la gràcia és jugar-hi sense color, no? Si et deixa l'opció de no posar-hi color aprofita-la!

Eli Ramirez ha dit...

jejeje si, és el teu tema :)

Tens raó amb això de les línies! ara ho he recordat, però havíes d'arribar a les 100 línies primer per poder canviar. Per això tenia la obsessió en fer tetris, pq volia molts punts però sense haver de pujar molt ràpid de nivell :-)

I ah! ja coneixia els emuladors,,, fa la tira (abans de viure a bcn, imagina't!) que tenia de mega drive i tal... però és el fet de trobar aquest, així de cop, que m'hagi fet despertar de nou la nostàlgia acumulada ^^

jejeje

pd ara, no penso buscar el del Bugs Bunny XDDD

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails