03 de maig 2012

Brighton and Hove City Library

Sóc friki i faig col·lecció de carnets de biblioteca.
No em puc queixar de la petita col·lecció que he anat reunint al meu nom hehe:

Califòrnia, Londres, Chile, Menorca
Doncs bé, un nou germanet s'uneix a la família de carnets:


No sempre és fàcil d'aconseguir (no sempre ho intento, tampoc). Ma germana em va dir que no demanaven quasi res i vaig anar a fer-me'l.
Vaig enredar-los una mica (vaig donar l'adreça de a germana, vaig fer veure que vivia allà...). En realitat és provisional, i quan vagi a presentar algun paper conforme realment visc a Brighton (factura, contracte...) em donaran l'original. [Ja poden esperar].

Els que tinc de California i Menorca també són provisionals / no residents hehe

Algunes fotos de la biblioteca:
Façana de vidre, molt maca i elegant



Quan et fas el carnet, als cinc minuts reps un mail (això les nostres biblioteques no ho fan, no? preneu nota!):

Welcome,

As a member of the library you can now access Books and information for everyone including children, young people and families, most of our services are absolutely free!


We offer

-       bestsellers, popular and graphic novels and classics
-       films on DVD and music on CD for hire at very reasonable rate
-       large print and audio books
-       free access to computers
-       online resources
-       free information and reference service
-       wide range of events and activities
-       access to automated telephone renewals on 0303 123 0035

For more information visit our website:

www.citylibraries.info


Or you can call us on

01273 290800


Best Wishes

Brighton
& Hove City Libraries Team

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Estàs trucant les estadístiques de les biblios de tot el món. Això és fer trampa

anna

Eli Ramirez ha dit...

sí, ho reconec! :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails