29 de febrer 2012

Amigues i regalets

Avui faig una entrada d'aquestes dedicades a les amistats. No parlo quasi mai, dels amics, aquí al blog... greu error, és cert. O sigui que avui ho faré :)

Aquest any, a l'octubre, faré 30 anys (30!). Per tant ara en tinc 29 i mig.
Doncs bé, ahir vaig rebre un regal atrassat... concretament de quan en vaig fer 26 XDDD. És molt raro, eh! però fa il·lusió.

Tinc una amiga que es diu IRIS i que quan vaig fer 26 em va fer aquest súper dibuix (i ara per fi el tinc!!!):

Cada nino té un gomet numerat

I per si fos poc (!!!!) també m'ha donat els regals del dia que vaig fer 27 :-)
En aquest cas el regal va ser compartit amb una altra amiga, la Carlota. Em van comprar una carbassa de Halloween i a dins van posar-hi entre les dues un piló de coses... i ara han arribat a mi!! Per exemple, punts de llibre! I aquí en teniu un:

És un punt, amb les potes es posa a les pàgines

O aquestes fantàstiques titelles de dit (tot i que la Iris m'ha confessat que hi havia un Spiderman i que me l'ha robat). També un Playmobil "model nen" (m'encanten):
 


I ple de cosetes més!!! Fins i tot una castanya seca amb xinxetes clavades formant una simpàtica cara :-) ... o un munt de paperets de colors amb frases boniques i paraules mones...


I com que ella també dibuixa i fa xapetes amb els seus dissenys, doncs n'he adquirit unes quantes.... :-)



3 comentaris:

Akiko-chan ha dit...

Que mono todo!!
Jo, me parece fatal que correos haya perdido tu postal de navidad y el marcapáginas del acuario de Bcn... me parece muy muy mal...

DooMMasteR ha dit...

A la feina estem igual xD
Hi ha regals que porten mesos o anys d'endarreriment... Mira que abans erem puntuals :-)

Felicitats endarrerides ;-)

Eli Ramirez ha dit...

ai akiko si.. a mi también me sabe mal v__v

DooM gràcies XD :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails