06 d’abril 2011

Felicitat

Felicitat és l'estat al qual s'arriba quan et sents bé.
Fa setmanes i setmanes (m'atreviria a dir que ja fa mig any) que em sento molt bé, que tinc ganes de fer coses, de coneixèr llocs nous de Barcelona i de Catalunya, nous llocs on anar a menjar, noves pel·lícules...

Fa un any estava agobiada. Quasi no recordo l'abril de l'any passat, ni el maig. No els recordo especialment com a bons, la veritat. En canvi ara he recuperat la il·lusió per les coses, les petites coses, les coses del dia a dia.

Sopo a fora sovint, procuro anar al cine quasi cada setmana, intento caminar cada dia una horeta... descobreixo nous llocs, nous racons, noves aficions. Fins i tot m'he apuntat a un taller de "Modelatge amb fang i catró-pedra" ^__^

De pas us vull recomanar una sèrie, LA SÈRIE. Encara no heu vist Polseres vermelles? ... no sé pas a que espereu!


Que vagi molt bé el dimecres. Avui s'ha d'animar al Barça. I JO ANIRÉ AL CAMP NOU!!!! :D

1 comentari:

Lleonard Pler ha dit...

Me n'alegro moltíssim de que estiguis vivint aquesta etapa de felicitat, de fer tantes coses i gaudir-les. És genial sentir-se així, ho sé molt bé. No és un canvi, és una evolució. Una abraçada ben forta i a veure si fem un Cacaolat aviat! Ho dic de debò! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails