03 d’abril 2011

Compres primaverals!

Anar de compres "és guai". Sí, mola molt... allò que diuen que anar de compres t'arregla una mala setmana és ben cert. Bé, jo no he tingut una mala setmana, però vaig nar de compres igual (feia molt que no ho feia així oficialment jajajajaja)

I tot i que probablement a ningú l'interessi que em compro i que em deixo de comprar, jo ho poso aquí al bloc ^__^ Perquè estic feliç, i punt!

Al Pull vaig trobar una d'aquestes jaquetetes de primavera/tardor (entretemps). CuRIOSITAT: fa un any i un dia vaig dir el mateix i em vaig comprar una peça molt similar, jajajaja!
És de quadrets:
.
 .
També un "juego de sábanas". Si mireu la foto anterior veureu que s'ha fet sobre un edredón taronja. És un súper edredón d'aquells que t'abriguen un piló i per tant, ben aviat li toca la retirada. Però com que m'agradava el taronja, els llençols segueixen la línia (ara tinc de verds i blaus, però no així de colors primaverals!!!).
.
 .
Això m'encanta.... RETOLADORS DE COLOOOOOOORS. Van súper bé ^^. Els he obert i he fet dibuixets de colors en folis. M'encanta el traç que fan, visca la marca Stabilo, de veritat, que craks!.
També vaig aprofitar per comprar "pilots" negres i pegatines ^__^ (són de robotets!!!)
.
 .
I també parada obligatòria a l'Oysho :)))))
.
 .
I, finalment, dues paridetes més del "Claire's": la primera són cordons de sabata (surt un ninja cuquíssim XDDD) i després, un bálsamo de labios.... que  bueno, no ha resultat tant guai com m'imaginava (es que tinc un de maduixa que és súper bo i no el trobo per enlloc...)
.
.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails