08 d’abril 2011

Albert Casals: Sense fronteres

Fa temps vaig parlar-vos de l'Albert Casals (LLEGIU AQUÍ), el nen de cabells blaus que amb cadira de rodes va fer viatges pel món sense pagar ni un duro i vivint feliç al màxim.

Doncs l'Albert ha tornat a escriure un llibre!
Es diu "Sense fronteres", i ahir el van presentar a La Casa del Llibre.

. 
El llibre es centra en Sud-Amèrica, Àfrica i Àsia.
Encara no me l'he llegit, però em va encantar veure'l en directe. És tan feliç! Genera un optimisme que s'encomana. I això que li han passat mil coses. Ja per començar s'ha explicat que quasi mor a Sudamèrica en un camió plè de síndries (bé, ha estat a punt de morir quantitat de vegades! XD)... ell estava amagat entre les síndries, i de cop va veure uns cables que anaven amb la intenció de "decapitar-lo" ... per això va començar a tirar síndries avall, fins a fer-se un lloc... 

Després també que diu que un dia anava pel Senegal i es va posar a dormir en una platja... i a l'endemà van acostar-se dues nenes. Van jugar, tot i que no s'entenien ("clar, eren dos nenes que parlaven raru") de cop ve la mare i les crida en castellà... el nano flipa, diu que es de Barcelona, les nenes flipen, també ho són ("i eren negretes de senegal!! vaig flipar", diu) i lo bo es que l'Albert diu que es d'Esparreguera i JUSTAMENT la família té els millors amics allà. I que una de les nenes sengaleses es diu així en honor a la nena d'Esparraguera... que resultaaaaaaaaa que es una de les millor amigues de la seva germana!

El món es tan rodó, tan màgic! Igual quan va dir que es va trobar una alemana a Indonèsia i després a Alemanya... però després també al Perú! I mil coses més....


I l'Albert odia els pingüins, diu que són els que dominaran el món tard o d'hora. Per això al seu llibre hi ha el "Tractat científic sobre els pingüins" (xDDDDD). Al cap de molta estona va dir: "passar calor és horrible, quasi moro al desert... però passar fred és pitjor eh! la neu és molt cabrona.... mmmm com es nota que té relació amb els pingüins" XDDDDD

Jo crec que entre ell i la Yotsuba, no necessito cap xute de res :-)

Ah, que per cert!!! Presentava l'acte en Marc Serena, un periodista que amb 25 anys ha fet la volta al món per 25 països entrevistant a 25 joves de 25 anys. I ara té un llibre, "La volta als 25" (va guanyar el premi Lonely Planet al best non-english blog!). Aprofitant que és un vell conegut, el vaig saludar i vaig aprofitar per felicitar-lo, que presencialment encara no ho havia fet. Dia rera dia actualitzava el seu bloc: http://www.lavoltadels25.cat/ (Marc, ja ho saps! ens veiem per St Jordi :D).

El llibre que em va signar l'Albert:

Sóc feliç!

Li dic... "a tothom li escrius tant? deus acabar cansat!" i ell: "es que per escriure 2 línies sense sentiment, que posin una màquina!"
No sabia que dir-li i vam parlar una mica de viatges. És fàcil: ell ha estat a quasi tot arreu XDD
 i després li dic... "estàs estudiant filosofia oi, ara?" i el cabrón diu... "sí, és per fer algo! com que amb això de la cadira em surt gratis..."

Bé, ja està. Només afegir que ara té una nòvia i van cap a Nova Zelanda, i ha vingut a Catalunya un parell de mesos per la presentació del llibre. Després seguiran on ara s'han quedat, Laos.

LLEGIU-LO!!!!!!!!!!!!!!

3 comentaris:

Lleonard Pler ha dit...

Això sí que és una dedicatòria, m'encanta. M'hagués agradat acompanyar-t'hi, sembla un nano fantàstic. Llegiré els seus dos llibres...

Carles Donaire ha dit...

A mi tb em surt gratis estudiar :)

Eli Ramirez ha dit...

Doncs jo pago! XD a veure si acabo ja la **** llicenciatura, jajaja! :)

Alex, si ho hagues sabut t'ho hagues dit! La setmana vinent el presenta a l'Abacus. Els llibres si els llegeixes ja em diràs que tal... :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails