30 de març 2011

TRND España

Fa molt de temps, molt, (molt), em vaig registrar a una web d'aquestes de promocions. (com sempre....jajajaja) Però no li vaig donar mai cap mena d'importància. Era una web que optaves a rebre productes a casa, provar-los i després opinar. Però passava dels correus...

I bé, fa poc algú me'n va tornar a parlar. Vaig tornar a la pàgina i vaig veure que hi havia un projecte actiu: SOYJOY, que són unes barretes de soja i fruita:



M'hi vaig apuntar... i he sigut escollida! :)

El funcionament és aquest: tu mires el projecte i si t'interessa, envies "candidatura" (dius els motius pels quals vols participar i tal). I al cap d'uns dies et diuen si sí o si no.

O sigui que aviat rebré les barretes. Això és el que em correspon:

Para ti:
  • 7 snacks SOYJOY (32 gr.), uno de cada sabor: fresa, manzana, plátano, naranja, arándanos, espino blanco y goji, y ciruela.
  • 1 Guía de proyecto con información exclusiva.
Para repartir entre amigos, conocidos, compañeros de trabajo y familiares:
  • 21 snacks SOYJOY (32 gr.), tres de cada sabor: fresa, manzana, plátano, naranja, arándanos, espino blanco y goji, y ciruela.
  • 16 postales.
  • 1 Manual de investigación de marketing.

Em fa molta gràcia, la veritat ^_^'
M'he apuntat a un de colònies però no m'ha tocat, i també a un de ¡ZAS! (encara en procés).

Si algú vol participar que m'ho digui i us passo un enllaç... val, sí, podeu fer-ho sense el meu enllaç... però no sigueu rancis, si us convido jo em donen tres punts, que no són masses, però així tots contents :-))))
Per cert, si alguna vegada us heu registrat a "es-facil" i us heu desesperat perquè el comptador de cèntims no pujava.... us confimo que.. FUNCIONA.


He trigat la tira, cert, però d'anunci en anunci he arribat als 60 euros. I els he cobrat! (és una pàgina que et paguen 3 cèntims per cada mail publicitari que reps, i potser tenvien un o dos a la setmana.... jajajajaj). Bé, en realitat va ser el mes passat. Però ja torno a tenir 2 euros i pico acumulats! jajajajaja


Qui m'anava a dir que algun dia els cobraria???? anda que no van bé, 60 euros quan menys te'ls esperes ^__^
(i lo mateix, si voleu fer-vos de la pàgina, aviseu-me, no sigueu ranciets... deixeu que us convidi jo!!! :-D) (SEGUIU AQUEST ENLLAÇ)
.

5 comentaris:

Mariaina ha dit...

Fent una super promo així quants wombats t'han donat? 1000? :D

Jo també estic al trnd!!! Visca les promocions de màrqueting per internet però sense passar-se plizzzzz :p

Eli Ramirez ha dit...

jajajaja lo guai és que vingui més gent, així les empreses tindran més en compte TRND i els hi oferiran més projectes!!!

Mariaina ha dit...

Les has provat?? Són molt bones!!! Per mi les de maduixa i jogi. Ara es tic repartint-les i en general a la gent li agrada molt i respon molt bé. Ara toca currar-se els informes i fer una empenteta a que es llenci el producte al mercat.

Ciaoo!!

Eli Ramirez ha dit...

M'ha arribat avui la caixa a Lloret, fins divendres no podré provar-les. :((( jajajajaa

Però diria que ja estan a la venta! a la web surten els llocs on les pots comprar!

Probar productos en casa ha dit...

Jo no he tingut la sort de poder participar en aquesta campanya però al menys m'ha tocat la de Purina :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails