19 de març 2011

Records infantils de Montserrat

M'en vaig a Montserrat a passar el dia :-)

Fa la tira, però la tira que no hi pujo... només hi he anat dues vegades: la primera va ser amb l'Esplai Cap-i-Cua, vam fer una sortida de cap de setmana. Jo tenia 9 anys i només recordo que vam fer una excursió de "caminar molt" i que ens vam allotjar en un lloc que per la finestra vèiem pedres i una tenia un dibuix d'una mena de cistella.
Bé, també recordo que en aquella época a Cap-i-Cua erem poquets (va ser el primer any que va exisitir) i res a veure amb lo multitudinari que és ara... i bé, com acabo de dir, erem poquets. Tots els del meu grup estavem en un mateix apartament i, per la nit, vam fer una mena de concurs de pijames.

Això sí que ho recordo perquè jo a casa tenia un pijama vermell amb pallasets i que  NO m'agradava gens, i un de la Lisa Simpson (en aquella época m'agradaven, 1991). Per anar amb l'esplai em vaig endur el més maco, el de la Lisa, clar.
Jo veia el meu pijama com a guanyador absolut, i més quan vaig veure que una de les nenes portava EL PIJAMA DE PALLASETS LLETJOS que jo havia deixat a casa.

I va guanyar la nena del pijama de pallasos (...)
(no podia guanyar una altra, no...)

També recordo que vam fer una mena de "taco" pel foulard (foulard taronja i verd!) i que el vam pintar cutrement amb retoladors. Encara el dec tenir per alguna banda perquè ho miro de guardar tot, però ves a saber...

Ah! I recordo que era un cap de setmana de primavera i que a mi els Reis aquell any m'havien portat una càmara de fotos de "Tortugues Ninja": feies una foto i sortia una tortuga ninja (...). Per alguna banda tinc alguna foto... recordo especialment una que surto jo tota despentinada i bebent aigua d'una cantimplora que no era meva, sinó d'un monitor. Segurament que jo ja m'havia begut tota la meva aigua... (racionalitzar no era la meva especilitat).
Aquell mateix monitor  m'havia donat la nit abans un medicament, perquè estavem cantant a l'habitació (després del concurs de pijames) i jo de cop vaig començar a tenir una mica de febre (jo crec que van ser els efectes del pijama de pallasets).

I ah, OSTRES! ara que ho recordo, vam anar a veure on vivien els escolanets!! el record el tinc súper confús i em sap súper greu, però recordo que ens van fer una visita i recordo especialment una sala petita amb matalasos i un dels nens cantors que ens va dir: "aquí de tant en tant venim a reunir-nos!"

L'any següent hi vaig anar amb el col·legi. Feièm cinquè i no recordo quasi res. O res. Els meus records s'han quedat a la sortida amb l'esplai...
Ah, mentida. Recordo una mòmia i un nen cridant "hay una momia!"

En tot cas avui hi torno, amb dues companyes de la Facultat. Farem una caminada i després visitarem alguna cosa més. Ja us explicaré un dia d'aquests :-)

.

4 comentaris:

Animatum ha dit...

Jajaja em sona el pijama lleig de pallasets xDD
Que maco montserrat!!

Janina ha dit...

Uyy, el dabans soc jo!

Eli Ramirez ha dit...

jajajajaja ja deia jo....
has de tornar-hi, és maquíssim...

Joan Amigó ha dit...

Jo també me'n recordo de la festa que has anomenat "dels pijames". Jo crec que em vaig fer un pijama amb una bossa de basura i la volia decorar enganxant-hi alguna cartolina pero no se'm enganxava i vaig perdre la paciencia.
Altres records q tinc d'aquesta excursio:
- que diumenge vam pujar a una muntanya q es deia San Jeroni i jo que era la primera vegada que anava de colonies i la primera vegada que em vaig penjar una jaqueta a l'armari jeje doncs quan me la vaig posar diumenge per anar a Sant Jeroni al pasar per un caminet amb branquetes vaig quedar penjat i va resultar que a la jaqueta encara i penjava el penjador :D
- Que ens van explicar el conte/llegenda de por de la vergue/dona que s'apareixia a uns que anaven amb cotxe en una curva de carretera que haviem passat q era un fantasma q s'hi havia matat feia temps i s'apareixia de tan en tan. No sé si era per això o perque era la primera nit que dormia fora de casa pero recordo q dormia en una habitacio amb un llit de matrimoni (3 amics sobre del llit) i que no podía dormir. I com que a casa quan no podía dormir anava a dir-los-hi a mons pares que no podía dormir perque em vinguessin a fer compañía doncs allá tot i que no gossava també vaig decidir anar a avisar a un monitor. I jeje va resultar que em vaig trobar el monitor i la monitora estaven al llit passant-s'ho be, tot i que llavors tampoc ho vaig entendre gaire i li vaig dir el monitor q no podía dormir pero es va limitar a dirme q tornes a l'habitacio i proves de contar ovelles :D
- I també q vam anar a missa a veure cantar els escolanets i que tanta estona allá ens avorriem i amb el paperet que haviem de seguir el que cantaven els escolanets vam començar a fer avionetes. Ah i als meus pares de record els hi vaig comprar una mena d'anell amb una creu :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails