04 de març 2011

Jocs bibliotecaris

Haurien d'haver-hi jocs per bibliotecaris. Físics, reals, per jugar quan et trobes amb els teus amics i amigues del món de la informació :-)

I per això penso que s'hauria de començar pel principi i fer un Monopoly..o sigui... un BiblioPoly!
I després un parxís, un joc de l'Oca, un Cluedo, un Quién es Quién...

Pero jo sola no tinc temps! O sigui que si algú s'anima a fer jocs bibliotecaris, que m'ho digui (val, sí, sóc una friki XDDDDDDDDDDD) Es tracta de repartir-nos jocs i anar-los fent (disseny virtual Photoshop o Paint, i que l'interessat o interessada se'l imprimeixi fàcilment a casa).

Ja sé que és molt friki, però bé. Perquè us vagin entrant ganes, ja he fet dos dels bitllets del BiblioPoly (és que m'he trobat unes plantilles per Internet)

Taxan!
 

Falta fer el bitllet de 5, 10, 20, 100 i 500.

3 comentaris:

Nodami ha dit...

Jo m'apunto!! quin programa és? enviam per mail!!!!!

Míriam ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Míriam ha dit...

Què guay!!! .o.!! Jo també vull tenir temps lliure per a participar. Fer un trivial ha de ser genial owo!!!

PD: No sé per què abans no m'eixia el comentari sencer >.<

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails