10 de març 2011

Ganxet! [crochet]

M'ha agafat la vena de fer ganxet XD
(coses que passen, tu!)

Em vaig trobar una amiga al tren l'altre dia i em va parlar del maravilloso mundo patchwork. Jo l'escoltava i pensava: això mola, eli, això mola.
Però després mirava per internet coses i no acabava de trobar el meu perfil custuril.

Fins que llavors vaig recordar la paraula "amigurumi". Són figueretes mones de ganxet.
Jo, que fins al moment m'ho mirava amb distància, vaig pensar que si vull puc. El problema és que no feia ganxet des de 6è de primària (gràcies a "Sor Clara"). Però bé. Poc a poc.

El segon problema és que no sé llegir patrons. NOT YET.
O sigui que vaig fer una mena de cactus, a ull:
.
Joder, és un cactus, vale???? no digueu que no 
perque ho escolta i podeu ferir la seva sensibilitat.

O sigui que com que tinc MOLT TALENT (ijijijij) però pocs coneixements, m'he agafat aquest llibre de la biblioteca (me'l van recomanar):

Manual de todas las técnicas de ganchillo

Todas, eh!! :-)

I ara el meu proper projecte és una funda pel meu nou i flamant mòbil (jajajaa bé, flamant potser no, nou sí).
M'he comprat més colorins al ALL YOU KNIT IS LOVE (botiga que us recomano).


I fan cursos de tant en tant (mireu la web). Jo m'hauria d'apuntar a algun...
També en fan a aquí, al Duduá. De fet, aquest dissabte en fan un per iniciar-se a l'amigurumi (i jo no puc nar!!!!)

Creieu que algun dia sabre fer coses així?


Us ho aniré mostrant (si avanço en la matèria) ijijij

1 comentari:

Silvia Vidal ha dit...

Ahhhh tot és començar! Ja fa un any ara q en faig, si vols donar una ullada mira el meu blog elfolletteixidor,blogspot.com.es, i sàpigues que visc a Lloret també

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails