16 de març 2011

Fragilitat

Es estrany quan el teu cos es queda com aturat. 
L'altre dia estava fent una sessió informativa a 30 alumnes que venien a visitar DIXIT, i de cop em vaig adonar que no veia bé la pantalla gran, la que projectem. Em quedaven 10 minuts per acabar d'explicar i posar un vídeo i jo pensava que arribaria perfectament al final de l'explicació i després els hi posaria el vídeo i aniria cap a dins. Però cada cop veia menys la pantalla, i tot es va convertir en borrós!

I és estrany, sí, ja ho sé, aquest tipus de baixades de tensió són molt freqüents i a molta gent els hi passa. Però és estrany. Moltes coses són estranyes en aquest món! Pareu a pensar: el nostre cos és dèbil! Es pateixen malalties que segurament serien fàcils de curar (si s'invertís més en ciència i menys en circ), ens donem un cop i ens surt un blau...

De fet no recordo amb massa claredat el que va passar. No recordo tampoc les últimes explicacions, crec que ho anava dient sense escoltar-me...xDD només recordo haver dir "no em trobo bé" amb una veu d'aquestes minimalistes i em vaig asseure al primer lloc que vaig trobar. Ah, però això sí, feia molta calor!
Tinc un amic que aquella mateixa tarda em va dir: "la tensió alta és dolenta, però la tensió baixa no ho es tan: bàsicament et fa tenir ridículs" ijijij
Em va fer gràcia com ho va expressar. I és que és veritat... et pot agafar una baixada en qualsevol moment i si estàs normal vale... però si et passa fent una cosa important? Bé no sé. 

---
M'he comprat, per cert, un moble nou per guardar punts de llibre... a una fusteria d'aquestes de barri, un home que fa mobles allà mateix... estic contenta perquè és una cosa que feia temps que buscava (les de l'Ikea ja no les fan) i estic contenta d'haver-li comprat a ell (i per si algú s'ho pregunta: el preu no era excessivament car, més car que Ikea, clar, però amb més qualitat, muntat, proper....). A veure si algun dia faig un monogràfic de "punts-organització física".

1 comentari:

tidusin ha dit...

ves amb compte!!! que encara que no siguin tant greus, et pot passar qualsevol cosa!

Això segur que té que veure amb que no menjes prou! I no soc el més indicat, pero em preocupo! :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails