08 de març 2011

El polèmic cartell del Carnestoltes de Terrassa

No és que vulgui donar raó als "altres", però penso -i és només una opinió personal- que Terrassa s'ha passat una mica amb el cartell de festes d'aquest any. Tot i que, m'he rigut força! xD

Aquí podeu veure'l: 
http://www.carnestoltes.org/pdf/carnestoltes_programa_2011.pdf

Jo amb aquesta entrada no dic que no m'agradi, però penso, -penso-, que un programa de festes d'un Ajuntament (una entitat que representa a tots els habitants d'un poble o ciutat) hauria de ser més... per tothom. No tohom és independentista, no tothom és del Barça, no tothom és antireligiós.


Una Catalunya xafant a Espanya (Chacón en forma de serp) m'encanta i em fa riure, però no ho trobo correcte (en les circumstàncies que ens trobem, o sigui, un programa de festes d'un ajuntament). El mateix amb un Montilla crucifixat... 
I per mi, el més polèmic:

.
(Suposo que m'està sortint la vena convergent).
Bé, no sé. És una opinió.
.

3 comentaris:

Lleonard Pler ha dit...

Jo estic d'acord, els cartells són fantàstics però em semblen fora de lloc, un ajuntament hauria de ser més "per a tothom", com bé dius.

Anònim ha dit...

jo penso el mateix ,s'han passat.

RAFAEL ha dit...

La qüestió es que l’Ajuntament no te res a veure en la publicació d’aquest programa que es responsabilitat de la “sussietat de l’embut”, per bé que aquesta rep un subvenció de l’ajuntament.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails