31 de març 2011

Com crear un bloc (nova "aventura docent")

Ara he agafat una mica de gust a això de "fer de profe".
Aquest és el meu proper curs:


A DIXIT, com podeu veure. :-)
Estic nerviosa, no sé com anirà. A més, és la primera vegada que m'hi trobo tota sola i de manera presencial (el curs del cobdc era virtual) però bé. És un tema que el tinc força per la mà i espero no posar-me gaire histèrica...! jajajaja.

Si aneu a la web del Departament de Benestar Social i Família i cliqueu on posa "Recursos per a professionals > Programa de formació", surt. O sigui...AQUÍ (objectius, continguts, metodologia...) i el que queda més mono de tot:

(Que voleu que us digui, jo sóc molt simple, a mi aquestes coses em fan gràcia!).
Bé, doncs ja està. El curs és el dia 27 d'abril de 16 a 19h (3 hores parlant, OMG, espero no quedar-me en blanc O_O!!!)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails