02 de març 2011

Cinemateur: II Mostra de petit Format Cinematogràfic

L'altre dia (fa dos dissabtes) vaig anar amb la Grelda a la II Mostra de Petit Format Cinematogràfic [http://www.cineamateur.org/]


Ho van fer al Centre Cívic Convent de Sant Agustí de Barcelona (un centre cívic molt monu, tot sigui dit!) El CC està al costat mateix del Museu de la Xocolata de Barcelona (ara de pas, recordem l'entrada que vaig fer quan hi vaig anar amb els nens del casal d'estiu: las verdades del chocolate blanco).

Nosaltres vam estar-hi una estoneta. Vam veure la projecció de curts fets en Súper 8. Aquests curts eren els resultats del curs "Cine Experimental" impartit a l'Escola Massana (curs lliure però que, ejem, val una pasta...). N'hi havien alguns de molt interessants i d'altres no tant, però vaja, les ganes d'innovar i provar coses noves hi eren!
Després vam veure un curt més curradet, dels Macuto Collective, es titulava "Devoción" i era muda i en blanc i negre. Era una història força curiosa amb música clàssica marcant el ritme (Beethoven i Bruckner)

A fora hi havia una exposició i algunes coses més. La veritat és que feia un dia molt maco.

Aquí algunes de les fotos que vaig fer:

Carrets i tal

Màquines per fer pel·liculetes

CINEXIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

M'encantava el CinExin. N'era súperfan. Crec que algun dia li hauré de fer una entrada homenatge en aquest blog...!!!

1 comentari:

Akiko-chan ha dit...

Yo aún tengo esa caja del cinexin por mi casa... ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails