28 de març 2011

2n Ral·li d'autobusos clàssics entre Barcelona i Caldes de Montbui

 L'altre dia, tornant de Montserrat, vam veure que a Plaça Espanya (Barcelona) hi havia un muuunt d'autobusos antics:


Es veu que l'empresa Sagalés, TMB i ARCA (Associació per a la recuperació i Conservació d'Autobusos) van organitzar el 2n Ral·li d'autobusos clàssics entre Barcelona i Caldes de Montbui... i dissabte estaven tots exposadets.

Hi havia més de 40 busos de totes les époques... i no només catalans! A més, en alguns t'hi podies pujar i tot! (....jo és que sóc com una criatura, ja sabeu... i aquestes coses són molt guais, jajajajaj)

Hi havia el bus de Jovi !!! :-) 
(en aquest, però, no t'hi podies pujar, buh!)


Aquí un exemple al qual sí podies pujar. Veieu quina cara de felicitat que faig? si és que està clar: si no haguès estat bibliotecària, m'haguès fet conductora d'autobusos. Sí. Je!


 Aquí els innovadors ALSA. Em pregunto, però, si als bancs que hi ha a la part superior eren per a clients... perquè clar, ni cinturó de seguretat ni punyetes! ... Mmm... i si era per clients.... era pels rics o era pels pobres, estar allà dalt?


I aquí, per últim, un autobus tipu-Londres (també n'hi havien hagut, a Barcelona, pel que es veu!)


I això és tot. La exposició només va durar un dia o dos... era maca de veure, però són d'aquelles coses que descobreixes tot passejant i de casualitat. És per això que m'encanta viure aquí....!!!!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

De què em sona? Deja-vu? :D M'has de passar les fotos, Eli!!!

Estem en contacte,
Ciaoooo
Aina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails