02 de febrer 2011

Salvant peluixos a Manresa

Sóc una persona una mica sensible per a depèn quines coses.. ^_^''
L'altre dia vaig anar a Manresa i resulta que al costat d'un cotxe, vam trobar un petit peluix:


Estava posat de tal manera, que semblava acabat de caure, en perill. 
Vaig mirar per dins el cotxe vermell i vaig veure-hi altres peluixos... i com que fa poc vaig veure Toy Story 3, em vaig ratllar.. perquè clar.... i si aquest petit osset havia caigut mentre un dels fills o filles sortia del cotxe? i si era el preferit d'aquell nen o nena?
Veia el peluix al terra i me l'imaginava plorant per dins...
.
I això és el que vaig fer:
.

El vaig deixar dalt del cotxe.
Si el van trobar o no... ja no ho sé. Ni tampoc sé realment si el peluix era dels propietaris del cotxe... la veritat, no sé res. Només sé que jo em vaig quedar més tranquila.. [i crec que el peluix, també!] :-)
.

4 comentaris:

Lleonard Pler ha dit...

Ets genial.

Míriam ha dit...

+1 *w*!

Serrano de Ubago ha dit...

M'encanta!!! Segurament alguna altra persona l'hagués xutat!!

Me n'alegro de la decisió que vas prendre!!! :)

Panucci ha dit...

Ben fet !!!

La propera vegada enganxa'l al netejavidres de davant ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails