19 de febrer 2011

Mosquits: pique-me (segona part)

L'estiu passat vaig fer una entrada que va fer força gràcia a alguns (mosquits: piqueu-me) en ella, em queixava del soroll dels mosquits i els hi oferia un pacte: vosaltres em piqueu però a canvi no feu soroll, que és el que no suporto. Vaig fer un dibuix i tot:
Mosquit amb vuvuzuela per amplificar el so

Em van respectar força, però per sorpresa meva, aquesta nit han atacat de nou.

Jo no entenc que coi FA UN MOSQUIT volant a ple hivern. Suposo que es culpa de tants anticiclons..!!!
A més, a l'estiu vale que es senti, però a l'hivern acostumo a dormir súper tapada amb un súper edredón, fins als cabells, o sigui que no entenc perque m'han de torturar els mosquits amb el seu soroll!!!
Jo dormint i mosquit volant

El mosquit em desperta i, cabrón, s'amaga (sota el llit)
.
(a sobre, riu!)

1 comentari:

mosquit d'hivern ha dit...

New mosquito power generation! XD!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails