03 de febrer 2011

Disseny en els plans d'emergència

Fa unes setmanes vaig anar a una sessió informativa d'actuació en cas d'emergència, la qual és obligatòria per a totes les persones que treballen a Palau de Mar (siguin súper funcionaris o súper externs).
La sessió va ser interessant. Fins aquí bé.

Ara, el que no em va agradar (i amb això em direu tiquis miquis, però es que una es fixa en aquestes coses) és el disseny, en concret les il·lustracions, del document que ens van repartir.
I perquè ho dic? bé. Us ho mostraré visualment amb tres exemples:

1- Exemple 1
Aquest primer exemple us el poso com a exemple a seguir. El document de prevenció comença amb aquestes il·lustracions. Com podeu observar, totes segueixen un mateix estil.
.

2- Exemple 2
Exemple fatal. Cada il·lustració és diferent!! La primera no s'aprecia però està totalment pixelada. La segona està prou bé... la tercera sembla treta d'un còmic i la quarta trenca totalment amb les altres.
O totes iguals o totes diferents! 
.
.
3- Exemple 3
Per últim, una tira d'imatges que podria estar bé però que si ens hi fixem bé, veiem que la segona trenca tota l'harmonia possible. No mola!
Lo bo és que les altres tres tenen un estil similar a les vistes a l'exemple 1. Jo em dic... perque no totes podrien ser iguals???
.
.
Potser és una tonteria (sí, ho és, ho sé) però és que a vegades són coses que no ens costen res però que fan que tot quedi millor. És com entregar un treball sense índex, o sense numeració de pàgines...(o justificar el text, que tinc molta mania als textos que no ho estan XD)
.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails