11 de febrer 2011

BOBCATSSS 2011. La crònica (3/5): Segon dia a Szombathely

(veure part 1 i part 2)
La nit de dilluns va acabar amb la festa de benvinguda (la famosa Welcome party).
Jo li hagués posat una mica més de dinamització, però bueno.
L'altre tema és el menjar. Mira que jo sóc rara i entenc que quan una cosa no m'agrada són manies meves... però la mena de sopa freda de color rosa amb frutas del bosque vàries i gust a remolatxa... que voleu que us digui... no ens va agradar massa... jejeje.
(...)
(menjador universitari decorat)

L'endemà, dimarts, pel matí ens vam llevar MOLT D'HORA. Seguint a la Grelda, vam anar a una mena de magatzem-museu de la "Savaria Legion".
La part de sota era un magatzem de coses romanes i la part de dalt un museu amb roba i coses de les guerres mundials.
La Grelda es va vestir de romana ijijijij. A dalt ens vam fer fotos amb tota mena d'armes i d'allà també és la foto que vaig posar divendres passat, on surto jo morta al terra i la Grelda i l'Adrià rematant-me xDDD
(coses romanes variades)
 (el museu del pis de dalt)
 (jo amb una súper arma mortal)
 (encara que no ho sembli, és la Grelda)
Com veieu, ens van tractar com reis, com a la biblioteca del dia anterior! Ens van obrir el museu només per nosaltres a les 8 del matí, no ens van cobrar l'entrada, ens van deixar jugar amb totes les coses... què més es pot demanar?
Després bé, vam anar al BOBCATSSS. Xerrades sobre 2.0, presentacions de coses, bones pràctiques, ... una mica de tot.
A la tarda ens van portar d'excursió a la Biblioteca Diocesana (arribats a aquest punt, vull comentar i criticar que la gestió de les activitats era una mica xufa perquè programaven visites en horari de xerrades). La biblioteca tenia dos parts i en cap de les parts es podien fer fotografies.
Després vam tornar al BOBCATSSS per fer la pausa-berenar i assistir a un parell de comunicacions més.
Finalment, al plegar, hi havia una altra excursió. Aquest cop va ser al Museu del poble, on justament feien una exposició de Robert Capa i hi sortien moltes fotos de la Guerra Civil espanyola. Val a dir, també, que el museu només es va obrir per als assistents al BOBCATSSS.
La nit de dimarts no tenia sopar inclòs (dilluns welcome-party i dimecres despedida-party, però el dia del mig, res! jeje). Però bé, prop d'allà l'Andreu havia trobat un restaurant italià bastant bo i vam optar per sopar allà. Estava bo i ens van tractar molt bé!