03 de gener 2011

Vull una batamanta

Val, siguem sincers, aquesta frase m'ha condemnat i us podreu riure de mi tot el que vulgueu però.... ho dic en sèrio: vull una batamanta.
.
Què és una batamanta? doncs una manta que és també bata (més senzill, imposible).
Jo sempre tinc fred, i normalment estic sentada al sofà o a l'escriptori i tinc fred... llavors m'embolico amb una manteta... però no és pràctic! es cau, es mou, tens que treure els braços...
.
I s'han inventat unes mantes amb mànigues. I en vull. Ho he demanat als Reis :)
I seré súper feliç. Jo sé que us riureu de mi, però que en el fons em tindreu enveja perquè jo estaré abrigadeta (a mi plim!) i vosaltres no ;-)
.
I ara, clar, no puc tancar l'entrada i no citar l'anunci que l'ha fet famosa ¬¬'
.

.
Jo també em ric molt amb l'anunci, és cert, però més enllà hi veig una cosa genial, una cosa que vull, una manteta amb mànigues, oh sí! VULL UNA BATAMANTAAA!
.

2 comentaris:

Akiko-chan ha dit...

Al lado del mapa cuando entras para poner más sitios pone "Embed your map in your website or blog", copias la url que te pone y la añades al blog.
^-^

Nodami ha dit...

Puedes comprar una en Snuggies store!!! jajajajaja 15 dolaricos de nada!! jajajajajajajajaja

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails