04 de gener 2011

TSO: històries per no dormir

Ahir vaig estar-me dues hores fent exercicis sobre costos (que si punt mort i altres coses per l'estil). Jo sé que el nivell exigit en aquesta assignatura és baix i que moltes coses les podria resoldre un estudiant de batxillerat, però jo sóc una mica inútil (en aquestes coses).

Hem de pensar que el meu nivell de mates és inferior a 7è d'EGB -1er ESO-, que és quan ja vaig començar a suspendre-les i mai més vaig remuntar. (I què? passa algo si mai vaig apendre a fer ni una sola derivada, ni una sola integral... mmm límits i coses d'aquelles...? No)
.
.
Com que el llatí no em molava, vaig fer batxillerat de socials. Feia economia i mates. Les mates es van quedar allà... anava a classe només a fer de figurant jajajajaja!!! (em van donar el títol de batxillerat amb les mates aprovades per junta jajajajaj) i l'economia pos molt malament no em va anar, però coi costava! (i jo sóc molt vaga per les coses que no m'agraden XD).
.
El cas és que la meva ment ha esborrat tot... i la vida dóna moltes voltes i clar, ara em queden 3 ***** assignatures per acabar la **** llicenciatura ... i una d'elles va de numerets econòmics (fíjate tú) ¬¬
.
Ara penso que m'he despertat tard (els exercicis que estava fent ahir eren per novembre) però bé... començo a entendre una miiica les coses.... (una mica).
I buenu. El cas és que dels que vaig estar fent, un exercici no sé com es fa. I us demano ajuda:
.
- Un centre de documentació de la ciutat de Madrid opera amb un marge de contribució igual a 6 u.m. i donant una mitja de 3.500.000 d'informacions i serveis ha assolit un benefici de 9.000.000 u.m. Quin és el nombre d'usuaris que es considera necessari per aconseguir l'umbral de benefici?
.
Hmmmmmm....
Si jo veig que molt difícil no ha de ser, però no acabo de veure-ho O_O!
.
.
Pd. M'encanta que hi hagi Yotsubes per a cada ocasió.
.

1 comentari:

Nodami ha dit...

Según mis cálculos, 12 000 000 usuarios, pero ten en cuenta que yo sólo llegué a la división, más allá, las matemáticas continúan siendo un misterio, he de ponerme a estudiar ya!! No pienso darme por vencida!!! ¿te apuntas conmigo? le he pedido a un amigo que me enseñe mates!! aunque primero he de arreglar horarios jajajajajaja para variar!
ànims, tu pots!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails