17 de gener 2011

Surto a l'Ítem!

Doncs això, que surto al darrer número de la revista Ítem, del COBDC (Col·legi Oficial de Bibliotecaris i Documentalistes de Catalunya)
.
Número 53
http://www.cobdc.org/publica/item/item53.html
.
...
Em fa il·lusió...!!! És la segona vegada ^_^ :), ja que al número 50 vam fer una mini crònica del BOBCATSSS'09, amb l'Enric Zapatero i la Candela Ollé. Com que el número 50 ja és història, el teniu disponible lliurement a RACO (Revistes Catalanes amb Accés Obert),
aquí.
.
Bé, doncs això. Que em fa il·lusió perquè és la primera cosa que publico així en solitari i, tot i que no és gran cosa ni cap gran article (no arriba ni a la categoria d'article), doncs per mi ja és molt! :-)
.
Estic a l'apartat de Dossier: "Experiències professionals en primera persona". Som 8 persones (tot noies, ara que m'hi fixo!) amb rols professionals "poc habituals" o "emergents". Jo parlo dels community manager :D
Les entrevistes s'han mantingut tal qual les vam enviar, per tant, tal com diu la introducció de la secció, són "col·loquials i sinceres".
.
Se'ns va enviar un guió i quasi totes les persones han respost les preguntes i han mantingut el format. Jo vaig fer-ho en plan crònica XD. No sé si està bé o què. Jo és que sóc novata! :-P
Ho vaig fer quan estava a Xile, jajaja! Vaig canviar les frases un munt de vegades...
.
Bé. Aprofito que parlem de publicacions per dir-vos que dilluns vinent surtirà el 10è número de Bibliotecaris de Paper, i que vindrà amb alguna novetat. Petita, però novetat!!!
De moment us avanço que....
.
JA TENIM ISSN!
2014-0665

.
.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails