01 de gener 2011

Resum 2mil10

I ara sí, ara que és U del U del UU, si que faig el balanç de l'any que ahir no vaig fer. Més que res per tradició amb mi mateixa! Ha estat un any amb alts i baixos, com tots... el vaig començar força animada i després a la primavera vaig tenir un baixón i el món es va posar de color gris... fins que vaig aterrar a Xile. Era agost i era hivern però em va fer despertar... i ara estic postiva i alegre. I que duri! :-)

Coses me n'han passat mil, però destacaré (a part de Chile) el canvi de feina i el canvi de pis. Dues eleccions molt positives :) Viure a la millor ciutat del món és genial.

- Vaig començar l'any amb una feina nova. Era una beca a l'Autònoma (Centre Documentació Europea) (aquí el meu primer llibre catalogat a la UaB)(^^) i m'hi hagués quedat sino fos perquè va aparèixer DIXIT. Ara tinc una professió de moda ("community manager") i això m'ha permès dues coses genials que, tot i que encara no n'he parlat al blog, no trigaré massa en fer-ho....

- BIBLIOTECARIS DE PAPER ha estat una sorpresa agradable de finals d'any. Vaig començar-ho un diumenge a la tarda mig avorrida, i estic contenta de la petita trajectòria assolida. Ara estic fent una cosa que m'ha agradat sempre, i és dibuixar, i tot i que "piset d'estudiants" va quedar en projecte mort (o en pausa indefinida), amb BdP em sento molt a gust :) feu-vos fans al facebook! :)

- Restaurants descoberts aquest any... la tira! La Tagliattella segueix sent best of the best ;). Detall friki: el bar de Lost!

- Pel·lícules... la tira també. I aquí va el meu top3:
1. HEROIS. La millor pel·lícula de l'any. I si no l'heu vist, ja tardeu.
2. DESPICABLE ME. La peli del villano favorito. Brutalment bona! Imprescindible!
3. PA NEGRE. Drama català, sí, i dels bons. Gran adaptació!
(les dos primeres me les compro fijo!) (tot i que la del Villano vull la versió amb àudio latino!!!) ;-)

- Llibres, còmics... no sóc molt lectora, però en vull destacar dos (de llibres): un és El món sobre rodes, d'Albert Casals (optimista i únic!) i l'altre, El monestir de l'amor secret (em va encantar també...!).

- De sèries... res. Encara em queden 4 capis de Lost!! jajajaa. Aquest any destaco GLEE, tot i que no sé perquè l'he deixada de veure (la vaig començar a Chile), amb lo que molava! (m'hi he de posar)(em passa com Gossip!). I ARRÒS COVAT...vull el llibre!

- El 10-J va ser IMPRESSIONANT. Milers de catalans al carrer. I jo també hi era. I vaig fer fotos molt xules (des del meu punt de vista xD) (totes estan al Flickr!)

- També he anat a algunes jornades (tot i que no a totes les que volia). A començament d'any a una sobre biblioteques penitenciàries, i al maig, les ja mítiques Jornades del COBDC, en aquest cas, les 12enes. També vaig fer una cosa nova: "voluntariat virtual", a les OS Respositorios 4 :)
Ah! I les Jornades Sí-Sí! em queda la mitat per explicar!! A veure si aquest 2011 poso el blog al dia!

- També he anat a forces exposicions, com la de "Cambodja, terra d'esperança" (fotos optimistes tot i les desgràcies!), FotoPres'09 (massa impactant), Colònies indústrials (història de Catalunya pura!), Un món flotant, de Jacques Henri Lartigue (em va encantar!), World Press Photo'10 (amb una mica de tot, algunes tb força fortes...), Il·lustració a la Llotja (enveja sana) i la última, Mariscal a la Pedrera.

- I cada cop conec més i millor Barcelona... passejadetes per Nou Barris, el barri de La Clota (Horta), Casa Àsia... Barcelona és genial...i les CLAVAGUERES!!!!!!!! (ostres! em falta fer l'entrada del Círculo Ecuestre!!), la Barceloneta, la Facultat de Nàutica ...

- Viatgets, poc. Un de gran i un de petit. El petit és Milan i Torino, el gran es Chile. Aquest any de moment es presenta bé en matèria de viatges (és hora de començar a visitar amics repartits pel món ;D).

- De Chile hauria de fer una gran explicació, però l'etiqueta "Chile, pràctiques d'estiu" ja parla per si sola. Mai havia visitat tantes biblioteques en tant poc temps. Vaig conèixer tanta gent i vaig apendre tantes coses que crec que encara trigaré una mica en assimilar-ho tot. I esquiar a ple agost és ben curiós :) Visca Los Andes! ^_^

- Vaig provar, per fi! el "geocaching"........ però em vaig quedar als 9 tresors.

- També vaig provar de fer opos, i no va nar bé, però què hi farem! no estic feta per aquestes coses... ara crec que m'aniré presentant a totes només per "nar provant", lo d'estudiar ja veig que no fa per mi, jajajaj! Potser algun dia, de casualitat, aprovaré, no?? (el dia que no hi hagi temari general, perquè crec que l'específic ja me'l sé bastant)

- Vam tornar a anar al Carnaval de Sitges: jo em vaig disfressar de forn i l'Uri de tele, i la gent es pensava que jo també era una tele amb un programa de cuina ¬¬

- I gràcies a DIXIT, surto al vídeo de les BEG! I tinc una foto amb l'Iniesta! (la del Messi no va sortir bé) ijijijij.

- Què dir de la nevada?? tot blanc, tot preciós... però i la gent de les terres gironines? No oblidem, lloretencs, que tothom va passar de nosaltres... (jo no em vaig moure de Barcelona en un parell de setmanes... a Lloret no hi havia electricitat O_O!) Però bé, coses per recordar. Jo recordaré sempre la família que em va acollir al seu cotxe mentre jo feia autostop sota la neu ^^

- He anat a algun musical. Bé, només dos: un és el de Grease, on estudiants de l'EMAV (i algún professor, com l'Uri) van representar l'obra amb una gran qualitat. L'altre és el de A, de Nacho Cano (per mi és un crak aquest home!). Espero que al 2011 pugui anar a veure'n més, m'encanten els musicals!

- Formació la justa. La llicenciatura no s'acaba i ja no sé si l'acabaré... però bueno. A banda d'això, vaig assistir a un curset (càpsula) de Camtasia Studio i després un de Prezi :)
I lligat a això, l'altra cara de la moneda: m'he estrenat com a formadora! :)
El curs va ser "Vine a conèixer les eines 2.0", i se'n van fer fins a tres edicions (a DIXIT). Aquest proper 2011, si tot va bé, faré alguna coseta més. A part, amb tanta sessió informativa a entitats i instituts a DIXIT, he millorat això de parlar en públic... o sigui que a nivell personal, molt bé, de tot se n'aprèn! :-)

- Fotos: segueixo fent mil fotos de tot.. i alegria! una foto meva surt en un llibre (Això és Catalunya) i també van utilitzar una foto meva de Milan per un acte de Dolce & Gabbana (quin nivell! jajaja) XD

- I finalment, PUNTS DE LLIBRE. Ja passo dels 10.000! M'encanten, són la meva passió... porto retràs en la classificació, però és el meu gran hobby :)
.
Feliç 2011!!!!!!!!!!!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Nena si k has fet coses no??? És k ets un cul inquiet! PEr cert, 10000?????????? Woooowww!!! K fort. Doncs segueix fent tantes cosetes, així puguis seguir mirant enrere i veient k l'any ha valgut la pena

Anònim ha dit...

aaix era jo, la NAIARA

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails