09 de gener 2011

Regalets Reis i Rebaixes!

^_^
.
Els regals, pels adults, normalment tenen dues etapes: Reis i Rebaixes (bé, faltaria saber si podem incloure aquí al rei Coix, el que va més lent i arriba quan ningú se l'espera!).
A mi els Reis, pròpiament dits, em van portar coses bàsiques i segures: la batamanta estimada, mitjons... etc.
.
La segona part del cargament dels Reis va arribar ahir, un dia calurós de gener (entre la calor i la gent, allò semblava la selva profunda).
.
En primer lloc, coses d'aquestes que es posen al peu. Són del Pull i estaven a un preu inmillorable! En realitat les primeres (la de la foto ampliada) les portava veien feia dies... I les altres -les segones- no es que m'emocionin especialment, però són prou mones!
(em va costat conseguir el meu número! que difícils són les rebaixes!)
..
Una samarreta del Bershka. Sí, encara de tant en tant hi entro...
És de mániga llarga, que sempre van bé (no en tinc masses). Aprofito per destacar la bona gestió del negoci: les caixeres i caixers del Bershka s'ho curren. Dos persones per caixa i moltíssimes persones col·locant el gènere contínuament perque ens ho trobem tot el màxim d'ordenat possible. Un 10 per ells!
.
.
Polars del Decathlon! Són súper guais i súper barats (el negre 4,95 i la resta 7,95 crec, perquè tenen cremallera).
.
(tot i que surti rosa, el polar NO ÉS ROSA)
.
I finalment llibres:
.
- Arròs covat, de Juanjo Sáez. Per fi!!!!!!!!!!!!!!! com m'agrada, sóc súper fan! El llibre és hiper gruixut i és la primera temporada de la sèrie feta paraula.
- Les veus del Pamano, de Jaume Cabré. (perquè tothom em deia que me'l llegís i ale).

Dos llibres sobre Barcelona, perque I ♥ BCN:
- 1001 curiositats de Barcelona
- Barcelona sense presses
(i quan faci més caloreta i tingui més temps lliure, optimitzaré aquest amor urbà)
.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails