28 de gener 2011

Polseres vermelles

L'altre dia, a Tv3, van estrenar la sèrie "Polseres vermelles".
De fet el primer capítol ja feia dos dies que l'havien penjat al bloc oficial (però no sé si seguiran fent-ho amb la resta de capítols).

Em va encantar! :-)
La trobo una sèrie molt humana i molt sensible. Si que és cert que no deixa de ser una mena de "Planta 4a" en versió sèrie i catalana (no sé si heu vist la pel·lícula), però no per això deixarem de veure-la...a més, Planta 4a és una peli que en el seu moment també em va encantar...


Polseres vermelles és la història de sis nens (bé: cinc nens i una nena) que, per diverses malalties, es troben en un hospital. No és un tema fàcil, però desperta una tendresa i una valentia molt apte per a tots el públics i situacions.

Jo no acostumo a veure sèries senceres, però estic segura que aquesta no me la perdré! i tant de bo no es quedin amb una sola temporada. De fet, el guionista (Albert Espinosa) ja ho diu al blog:

I també aquell diumenge de juliol vaig pensar també les quatre temporades, on passarien... La primera a l’hospital, la segona entre l’hospital i l’escola, la tercera a la universitat i la quarta viurien a un pis tots junts. Mai se sap si les farem, però m’agradava molt la idea de veure aquests nens com evolucionaven, com creixien, com es feien grans i com nosaltres, com a espectadors, arribaríem a dir: “Jo vaig veure el Jordi ballar amb la Cristina quan tenien 13 anys...”  

Dirigeix Pau Freixas. O sigui: Freixas i Espinosa. Pot haver-hi un pack millor? Ells han fet la millor pel·lícula de l'any, recordem-ho! (HEROIS) :-)

I bé, no sé. Feia temps que no deia "ep, aquesta sèrie mola molt, no em vull perdre cap capítol".

1 comentari:

Anònim ha dit...

A mi també em va encantar!! Ja espero amb delit que arribi dilluns vinent per veure el segon capítol!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails