13 de gener 2011

Món laboral

A vegades penso que m'agradaria treballar per mi mateixa.
Hi ha dies que m'aixeco i penso que no m'agrada treballar pels demés... o sigui, no es que estigui malament als llocs... però treballar pels demés penso que està bé quan tens un bon lloc de treball i/o, almenys, quan pots dur a terme les teves idees i deixar-te emportar pels teus propis èxits i fracasos.
.
Mmmm no sé si m'explico.
És com viure en un pis llogat o viure en un pis teu. Quan vius en un pis de lloguer normalment no pots tirar una paret i fer una habitació més gran (amb prou feines et deixen pintar la paret), en canvi si el pis es teu... doncs pots fer el que vulguis (dins els marges legals establerts, etc.)
Si en el teu pis tires una paret a terra i cau el sostre, problema teu i de ningú més (bé, a no ser que visquis en un pis on damunt hi tens més gent... parlava només metafòricament, s'entén, no??) i si vols fer un lavabo-cuina o un dormitori-terrassa, doncs potser la gent et mirarà raru, però estaràs seguint els teus principis i estaras fent realitat els teus projectes.

.
Jo crec que arriba un moment en la vida de tota persona en que comences a tenir idees i que, tot i que saps que no són rentables ni tens els recursos necessaris per dur-los a terme, doncs les vas guardant totes en caixetes i esperes el moment d'obrir-les.
Sovint aquestes caixetes acaben agafant pols. Ja no és la por d'obrir-les i que s'escapin, sinó també la manca d'informació, desconeixement i desconfiança del món que ens està tocant viure (amb la crisi i tal).

.
Tot i així, jo no em queixo. Estic bé, ho he dit molts cops i és veritat. Tinc una feina base que m'agrada, i periòdicament van sortint cosetes que ajuden a "arrodonir". De moment que més vull?
.
Ah! Tinc una col·lecció de caixetes... .
.

1 comentari:

Nodami ha dit...

ànims Eli!! potser no pots "tirar una paret" a la teva feina, pero pots "pintar" i crear una "il·lusió òptica" per fer "l'espai més gran"!!! i ho disfrutaràs igual!! ^_^jajaja

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails