02 de gener 2011

Els meus 10 propòsits realitzables per al 2011

I ara toca fer propòsits.

Ara fa un any en vaig fer 15:

1. Mínim 4 viatges: FAIL. Però Chile val per 3, val? (Santiago, Valparaíso, Viña del Mar) jejeje + Milan/Torino al febrer...
2. Llegir mínim 6 llibres: OK (aquest me'l vaig posar fàcil)
3. Aprendre coses de fotografia semiFail, no he après tot el que haguès volgut
4. Estalviar un mínim del 40%: semiFail també, tot i que massa no he gastat! (Xile descol·loca)
5. Veure mínim 50 pel·lícules: FAIL, quin desastre! jajaja! tot i que ara en veig més, i al cine, pel tema de la targeta del Club Renoir i tal :)
6. Lost, un gran fail, no vaig començar la sisena a ritme de tothom ni la vaig acabar!
7. Més punts de llibre, 2000 o 3000 més, això sí. Aquest l'he complert!
8. Fer un vídeo stop-motion de més de 2 minuts... fail...
9. Geocaching: complert!
10. Plantar un arbre... res de res....
11. Complert
12. Sobre el tema de l'anglès... bufff.... que malament ho duc.
13. Concert? cap! teatre musical , 15 museos o exposicions, també!
14. La llicenciatura segueix sent una cosa pendent sense fi
15. I no he fet el pastís de galetes.

Jolin! Quin desastre! No em queixo del 2010, però se suposa que eren 15 propòsits realitzables!!! ijijijiji Ara vaig a fer-ne 10 per al 2011 (i espero que l'any vinent sigui més verd que vermell jajaja):

1. Acabar la llicenciatura o deixar-la per sempre (tampoc tinc massa opció ja...)

2. Fer un mínim de 3 viatges (aquesta va amb una mica de trampa perquè 1 ja el tinc programat i segur, i un segon el tinc quasi quasi ejeje (he de fer propòsits fàcils!! jajaja).

3. Llegir un mínim de 10 llibres (sé que segueixen sent poquets, però dic el mateix que abans)

4. Arribar a les 52 pelis (que menus que una per setmana, no?? amb la de pelis que vull veure i que tinc pendents!!!)

5. Acabar l'any i que Bibliotecaris de Paper encara segueixi actiu.

6. Arribar als 15.000 punts de llibre classificats (o sigui, registrats, no val tenir-los a la caixa ajaj)

7. Cuidar una mica més la meva salut, jajajaj! no és que no estigui sana... em refereixo a anar més al metge i aquestes coses que s'han de fer per revisar que tot estigui bé (una que s'està fent gran, i clar...)

8. Plantar un arbre (aquest any sí, sí, de veritat que el plantaré!)

9. Tornar a Itàlia. Tornar a Viterbo. Bé, això podria unir-se al propòsit 1, però mira, ho posaré a part. He de tornar a Itàlia perquè ho necessito, ni que siguin 2 dies!!! Vull anar a VITERBOOOOO

10. Mantenir-me a prop d'una persona que he descobert... (és un propòsit que no depen totalment de mi, clar)

I ja veurem que passa...
Bona entrada al 2011 i que tots els vostres desitjos es compleixin!!!
.

2 comentaris:

Akiko-chan ha dit...

Suerte con los propositos!!!
Je... yo aspiro a tu número de pelis, pero en libros... eso si me acuerdo de apuntarlos, no como el año pasado... que empecé... peeeroooo... JAJAJA

Míriam ha dit...

Wala! Suerte!!

Yo nunca había hecho una lista tan concreta. Siempre me limitaba al típico: "aprobar tal curso" o "ir más de dos días al gimnasio", así que te voy a copiar la idea xD!

Me mola el propósito de plantar un árbol n.n!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails