19 de gener 2011

BOBCATSSS 2011: Szombathely!

Bé, és hora de dir-ho:
.
ME'N VAIG AL BOBCATSSS'11!
.
.
El BOBCATSSS és un congrès (o sinònim) organitzat per estudiants de biblioteconomia europeus (library and information science students).
Aquest any ho preparen estudiants d'Hongria, Noruega i Àustria, i la seu és a Szombathely (Hongria) (després de tantes vegades que he escrit el nom de la ciutat en aquestes darreres setmanes, ja sé escriure-la sense haver-ho de mirar jajaja)
.
La veritat és que tot va començar una mica de casualitat... jo acabava de escriure allò per l'Ítem (community manager) i va sortir la convocatòria. Com que el tema era "Finding new ways" i hi havia un apartat de "New working methods > The library and information professional"... social network... i com que la Grelda, la noia amb qui vaig, també feia una mica de community manager, doncs vam pensar: i per què no?
.
I bé, aquí estem, a punt de marxar!!!
.
No és la primera vegada que vaig al BOBCATSSS (ja vaig anar al de Porto'09) (en vaig parlar al blog! dia 1, dia 2, dia 3, dia 4) però aquesta vegada no és un pòster, sinó una comunicació. Aviam què.

Serà a finals de gener-principis de febrer... i té pinta de fer-hi molt de fred!

Aprofito per agraïr des d'aquí a les persones que es van deixar entrevistar per la recollida de dades i a aquelles persones que van creure en nosaltres :)
S'han ajuntat moltes coses en poc dies, no podia començar millor l'any!!
.

1 comentari:

Mariaina ha dit...

Que vagi molt bé Eli! Segur que us sortirà genial :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails