22 de desembre 2010

INS Salvador Seguí a DIXIT

(petita història per a un dia de pluja)

Quan vaig acabar el batxillerat vaig anar a la Universitat. Vaig triar l'Autònoma perquè em fascinava (era, a ulls d'una noia de poble com jo, la més representativa per fer vida universitària!).

I no em va agradar. Ni la carrera ni la Facultat (oju que parlo de Facultat, la UaB em segueix semblant "guai" i més ara que hi vaig estar treballant).
Vaig abandonar i quan pensava que ja no faria res a la vida, vaig pensar de fer un cicle formatiu.

Venia d'un any "molt rotllo" i gris (literal) i no volia avorrir-me més... per tant, vaig optar per "Animació Sociocultural". Primer semblava que allò no era per mi... però al cap d'unes setmanes estava com un peixet al mar! (i sense ASC, mai hagués estat bibliotecària!)

Vaig fer-ho a l'IES Salvador Seguí (ara no és IES, és INS). En guardo molts bons records i bons companys (és raro que mai n'hagi parlat aquí al blog! AMB LA DE COSES QUE VAM FER!!!!) (he de fer més entrades retrospectives... ^_^') i bueno, ... per a qué vé tot aquest rollo?

Doncs perquè l'altre dia, a DIXIT, van venir estudiants d'aquests centre. Aquestes coses sempre están bé... i més si després t'escriu aquell qui en un moment va ser tutor del teu curs i et diu que miris la pàgina web, que et farà gràcia:


Ara ho veieu petit, però posa:

Els dos grups d'alumnes de 2n del CFGS d'Integració Social van visitar el centre de Documentació de Serveis Socials DIXIT. DIXIT és una iniciativa del Departament d'Acció Social i Ciutadania. L'Eli Ramirez (titulada en CFGS d'Animació Sociocultal al nostre centre i Diplomada en Biblioteconomia) ens va oferir tota la informació necessària per poder treure-hi tot el profit possible.
(http://www.salvadorsegui.net/)

Jejeje. I tant que m'ha fet gràcia! :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails