23 de desembre 2010

Escenes de pluja

(odio quan programo una entrada per l'endemà al matí i sense voler la publico al moment. Aquesta entrada és un fet: surt a les 9.30 del matí del dijous, però sense voler ha sortit tb dimecres a les 10 de la nit... per tant qui segueixi això pel reader, ho sento.. xD)

Ahir vaig guanyar
50 euros a la loteria! (per ser la primera vegada que compro, no està mal!). Era un dècim compartit ^^... per tant, 40 euros nets. Molt bé, està molt bé!
Jo tinc la teoria que totes les coses bones que m'estan passant aquests 2-3 últims mesos, deriven en gran part d'un petit objecte de bona sort que em vaig comprar a Chile... (un chanchito de tres patas). A partir d'ara en diré "efecto chanchito". :-)
.
Ahir també vaig anar a veure la exposició aquesta que fan del Mariscal a la Pedrera... de la qual us en parlaré un altre dia, perquè està prou bé! (i que consti que no he sigut mai fan del Mariscal i que el Cobi està més gastat que una sola de sabata barata, però bueno!)
.
Però bé, avui seré molt breu. Sota la pluja vaig veure una escena que em va fer molta gràcia.. era una mare i un nen. La mare duia el paraigües i tapava a tots dos, però el nen li va demanar d'agafar ell el paraigües... i clar! el nen era baixet... i la mare es mullava! Lo bo és que crec que el nen no en va ser massa conscient fins que la mare li va dir... :-)
Està una mica mal dibuixat però mira, m'agrada il·lustrar les paraules... :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails