25 de desembre 2010

Bon Nadal !!!!

I un any més, BON NADAL!
Aquest any he fet dos dibuixets. De fet l'any passat m'ho vaig currar una mica més perquè vaig fer una a tot color (aquí) però mira, no passa res XD.
.
El primer és el meu personal, per posar al Facebook, i l'altre és el que posaré a la pàgina de Bibliotecaris de Paper.

I bé, que avui és un dia d'aquells de dinars familiars i tal. A casa meva som de pocs regals, però tinc una cosa nova molt guai:

I buenu. Aquestes festes seran una mica rollu perquè no tinc cap dia festiu (però no canvio Xile per res del món!) i el que més greu em sap, això sí, és que el dia 6 de gener despertaré soleta al pis de Barcelona, per primera vegada... i és com trist, recordar altres anys, altres temps... i bé. Però bueno... no passa res!
Embolicaré caixes de cartró buides abans d'anar a dormir i pel matí faré veure que han passat els Reis :) jejeje...
(...) (sóc una nostàlgica)
.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails