01 de juliol 2010

Un fantasma anomenat TSO

TSO és una assignatura. La meva creu.
D'acord que aquest semestre no m'ha anat gaire bé... però la majoria, per no dir totes, són assignatures que si m'hi poso me les trec. Però TSO és com un fantasma
.
És una assignatura de primer. L'any passat no em vaig presentar i aquest any ja era sense docència ("en exitinció", com els dinosaures!!!!). Al gener vaig fer l'examen malament (here). I ara.... directament ni m'he presentat >_<'''''
.
És com un fantasma.
.
Ara mateix, en alguna petita aula de la Facultat que hi ha situada a Melcior de Palau 140, s'està fent un examen i jo no hi sóc O_o
.
Però, deixant de banda els sentimentalismes, he aquí el meu pla: convertir-me en una mena de "cazafantasmes" i eliminar-lo de la meva vida :P

2 comentaris:

Akiko-chan ha dit...

¡Ánimo! ¡¡¡Seguro que la aspiradora de casa lo absorve bien y te libras de el!!! xD
Y despues eliminas rastros de apuntes en San Juan... (yo aún tengo todo primero por quemar... xDDD)

grajo686 ha dit...

Eli, te entiendo perfectamente... Si te hablara de la cantidad de fantasmas que tengo yo
:S

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails