05 de juliol 2010

Mosquits: piqueu-me

Estimats mosquits,

Si heu sigut tant valents i agossarats d'entrar a la meva habitació us mereixeu tot el meu respecte, però també una petita advertència: si us enganxo us mato.
.
Tot i així, us concedeixo el privilegi d'un petit tracte: us deixo que us mantingueu amb vida i que fins i tot us alimenteu de la meva sang, que segur que està molt bona (tot i que sé que molts de vosaltres no sabeu apreciar i que per això busqueu aliment a les altres habitacions). El tracte, doncs, és: us deixo mossegar, però mai, MAI, MAI, (i he dit mai) podreu volar prop de la meva orella.
.
Si em desperteu, reseu al vostre més apreciat déu: no pararé fins que us trobi. Aviseu a les vostres famílies, perquè la meva fúria pot ser molt gran i us asseguro que pagaran justos per pecadors.
.
Tracte fet?
.
(sí: és un mosquit amb vuvuzuela: jo sé que n'utilitzen un de
mida mosquit per amplificar el seu so)
.

5 comentaris:

Jordi Domènech Montané ha dit...

Ets molt gran, molt! A qui se li acudiria fer un mosquit amb vuvuzela?

Per cert, si vaig a la mani de dissabte, t'ho dic i quedem o algo? Es que encara no ho sé per problemes logístics...

Eli Ramirez. ha dit...

:-)
vale! jo tampoc ho sé del tot segur, però 80% sí!

Anònim ha dit...

Els mosquits crec que no piquen per alimentar-se de la sang, sinó per trobar alguna cosa calenta on posar els ous... o una cosa així.

Crec que les que piquen són "les mosquites"...

A veure, algun biòleg.....

Marta ha dit...

Bo-ni-ssim!!
M'estic partint la caixa...

Genial!

El representat dels mosquits ha dit...

Jajajajajaja en nom de tots els mosquits: no fem tracte!! tenim el dret de volar per tot arreu!! i a cau d'orella es vola molt bé... a més a més... qué fas dormint a l'estiu! despertat! jajajajajaja
ahhh i son les femelles les que xuclen la sang per després poder pondre els ous! (res de posar els ous a la sang) Normalment tots els mosquits (mascles i femelles) ens alimentem de nèctar i altres fonts de sucre! Alesores, els mosquits mascle no tenim perqué fer tractes amb tu!! jajajajaja parla amb les femelles!! jajajajaja. Per cert, ens encanta surtir als teus dibuixus! hem rigut força! jajajaja

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails