01 de juny 2010

Una foto meva en un llibre :-) !!!

Bé. Ahir tampoc va ser un gran dia. Potser encara pitjor del que em pensava. Però és que igualment, no hi ha volta enrera. El mal ja està fet!
L'únic que sap greu, i greu de veritat, és que algunes persones no ho entenguin i els hi sigui més fàcil criticar, sense adonar-se que les paraules poden fer més mal que cent mil ganivets punxaguts.
.
Bé, bona notícia! :-)
Us enrecordeu d'aquesta foto?!
.
.
La vaig presentar al concurs de "Patrimoni Gencat" i va quedar finalista :-)
.
Doooooooooooooooooncs... quan ja ni pensava en la fotografia, va i m'escriuen dient que l'han inclós en un llibre: "Això és Catalunya"
Mira, són coses que fan il·lusió.
.
La presentació és avui a les 19:30 h al Palau Moja, o sigui que treuré el cap abans de tornar cap a casa.
Estic una mica més contenta! :-)
.
Entrades relacionades:
.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

La foto és maca, maca!

Castell de Palafolls, no?

Ara he sentit que el castell de Montsoriu l'han mig restaurat i ja es pot tornar a visitar...

Bye!

Carolina ha dit...

M'agrada moltíssim la foto ^^ Enhorabona!

http://gemmamasdeu.wordpress.com/ ha dit...

Es molt bonica!
congratulations ;)

Serrano de Ubago ha dit...

Felicitats Eli! doncs et va sortir xula la foto!!!

Moroboshi ha dit...

Ei! Enhorabona! Aquestes coses fan molta il·lusió. Me n'alegro molt. I ànims amb tota la resta, si no és aquest any serà el proper, tu pots! No abandonis!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails