24 de juny 2010

Sant Joan!

No sóc molt de celebrar Sant Joan (ja ho vaig comentar fa dos anys) (tot i que l'any passat vam torturar un Playmobil) i menys a la platja (humitat humitat fred humitat).
Tot i així ahir vaig nar a casa d'uns amics i ho vam celebrar una mica.
.
Vam menjar pizzes i vam jugar a la Wii! :-)
Vaig venir de Barcelona fins a Lloret dins un tren que era una llauna de sardines i només es senties crits de "que no entre más gente, no cabemoooooos" (crec que faré la meva versió dels fets amb dibuixos).

I a més, el tren va nar amb molt de retràs. La gent no sap que Renfe et retorna el bitllet sencer si triga més de 15 minuts? perquè vaig ser quasi la única que va fer-ho. I ben ràpid!
.

2 comentaris:

Moroboshi ha dit...

Molt bon pla de Sant Joan. Jo vaig fer el que més m'agrada: sopar amb la família, coca fins a les celles (i dita aquesta expressió ara sí que he de recalcar que no parlo de droga), petards amb els cosins i cap a casa.

Això dels trens, en un dia tan negre com el d'avui per aquest tema, és natural. És d'aquelles coses que la gent diu però que no estàs prou segur que siguin veritat i no vols passar la vergonya d'anar a reclamar.

Eli Ramirez. ha dit...

Jo (que ara pago el bitllet sempre, cosa que abans no feia tant) estic molt pendent de l'hora: si es passen 15 minuts, vaig a la finestreta. No sé si és una sort o una desgràcia, però passa ben sovint :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails