09 de juny 2010

Opos #fail: el resum des del meu punt de vista

Bé, ja està. No he passat la primera fase.
.
De 5 persones, hem aparegut 4. Els tres altres es coneixien ja... primer m'he sentit aliena però després ja no tant.
La prova era... com dir-ho... rara i difícil. Només l'ha aprovat una persona (i aquesta persona farà les següents fases: supòsit pràctic, entrevista, psicotècnics...). Li dessitjo moltíssima sort!
.
Hi havia 2 preguntes administratives i 8 de biblioteques. De les dues administratives una era d'ordenances i tal i encara guai, però l'altre puf.
I de l'apartat biblioteques... boh... algunes eren fàcils (referents a la sala infantil, a l'avaluació de la col·lecció, adquisició de fons...) però dues DUES eren sobre el format marc (i dues preguntes molt rares) i alguna altra que et quedaves així com... ein?¿que me estás contando?
.
Per una part em fa ràbia haver malgastat recursos en aquesta prova i no haver sabut passar ni a la següent fase (exemple, haver deixat la llicenciatura una mica a segon terme) però per l'altra m'ha servit d'exemple PER NO FER-NE MAI MÉS, jajajaja.
.
I bé, no tinc res més a dir. Vull agraïr a totes aquelles persones que m'han animat a no rendir-me, i a les persones que m'han ajudat a preparar-me el temari.
Ara res, a salvar el que es pugui de semestre, a preparar el tema de Xile (que no m'he ni mirat allotjament ni bitllet d'avió) i a seguir al DIXIT, aportant el meu granet de sorra en tot el que pugui.
.
Sabeu de que tinc moltes moltes ganes??? d'organitzar els meus estimats punts de llibre i de veure les pelis que tinc esperant per ser visualitzades... i sobretot, DE VEURE EL FINAL DE LOST :-) i de jugar tranquilament amb la meva granja virtual (FarmVille forever!) sense sentir-me culpable... i de conèixer barris de Barcelona als quals no he estat mai, prendre el sol al terrat, llegir novel·letes happys, fer geocaching, fer excursions per Catalunya... vaja, una explosió d'activisme!
.

3 comentaris:

Neus Ferrer ha dit...

Sencillament m'encanta!!!!! Digues que si s'ha de ser optimista!!!!!
Però que vols dir que no la faràs mai més???? que ja no t'hi presentràs mai més???? no, no?

I com molt bé dius... ara ets lliure i ara has de gaudir del teu dia a dia.. i fer tot allò que tens per fer i jo m'apunto a la part de geocatching i a la de visitar parts i barris de barcelona ... això m'encanta!!!!!!! :)

o sigui que quan jo sigui lliure ja en parlarem i vindré cap a la city!!!! jajajajaja

Compartia ha dit...

Hola Eli,

Sento que no t'hagi sortit bé això de les opos...

Buenu, ara a descansar una mica. Per cert, quan jo era petita (molt abans que tu fossis petita...) en PUFF era un drac màgic, però sempre ho vaig pronunciar PAF... gràcies per portar-me aquests records tan tendres!!!
Mercè Muntada

Anònim ha dit...

Hola, Eli,

sento que no t'anés bé. De fet NO LI VA ANAR BÉ A NINGÚ/A.
Ací entre nosaltres el nivell va ser baix.
De les preguntes "rares": crec recordar que vas ser l'única en contestar-es bé.
Per properes vegades - mai se sap! - preparat millor la part d'administració perquè sovint acaba sent la que marca la diferència. (i va ser la que et va fer suspendre la prova aquesta vegada!)

M'hagués agradat saludar-te, ...una altra vegada serà!

salut

Hermínia

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails