15 de juny 2010

M'he fet del Club XATIC!

El Club XATIC és el club de l'associació Xarxa de Turisme Industrial de Catalunya.
.
.
Jo la veritat és que per falta de temps no em puc moure massa, però el turisme industrial m'agrada ^_^ (l'última cosa q vaig fer va ser visitar l'exposició de les colònies industrials, al MdHC -aquí l'entrada-). I feia temps que havia sol·licitat l'adhesió al Club, però per causes alientes a les dues parts, fins aquesta setmana no m'he posat el carnet a la butxaca:
.
.
El gran objectiu que tenen és poder atraure més visitants a aquest tipus de llocs, i per tant, fan descomptes i activitats diverses.
A més, promocionen el geocatching amb unes rutes ben preparadetes i en plan familiar:
GEO-XATING (res millor per endinsar-s'hi, tant en la pràctica com el turisme industrial :D)
.
Finalment, us deixo amb:
.
.
Pd. També m'agrada molt visitar castells i estructures urbanes abandonades. Si algú fa un club rotllo com aquest, m'hi apunto! ^_^
.

1 comentari:

Carolina ha dit...

Sembla molt interessant, crec que m'apuntaré ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails