12 de juny 2010

"Lluís y Bea se casan!" [Casament d'amics]

El temps passa i la gent es fa gran (jo no :P)
Avui es casen dos amics meus, el Lluís i la Bea.
.
Jo havia de nar al casament, però ho he estat pensant molt i al final vaig dir que no. Ho paso malament! tinc fòbia als casaments! (em sento un bitxo anti-social, no m'agrada RES del menjar, no m'agrada la idea de deixar els taxans a l'armari, em sento com un peix fora de l'aigua que s'ofega i s'ofega etc etc etc).
El cas es que... es CASEN! i jo els hi dedico l'entrada del dia. Que menus!
.
Juntament amb l'invitació hi havia un enllaç a un vídeo. Dura dos minuts i poc, i realment val la pena:
.
(ara mateix no em deixa fer un embed! O_O?)
.
El vídeo que acompanya l'invitació l'ha dirigit l'Uri. Simula una peli antiga, muda i en blanc i negre. Amb cartellets de diàleg. De veritat mireu-lo que mola :)
.
.
I res, ja està. Ara d'aquí una estona niré a l'ermita de Sta Cristina a veure la cerimònia, això sí!
Espero que sigui súper feliços avui i sempre! :-)
.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails