23 de juny 2010

Jo i els bitxus [versió dibuix]

Odio els insectes
.
Ja sé que són molt inofensius (alguns) i que van molt bé per mantenir l'ordre de l'ecosistema i tal. Ho sé. Els odio igual.
.
L'altre dia, mentre em dutxava, hi havia un bitxo volador. El vaig veure abans de posar-me sota la dutxa (jo estic embolicada amb una tovallola perquè sóc una noia molt decent):
.
.
Va desaparèixer però... mentre jo m'ensabonava, va tornar a venir (com podeu apreciar, l'espuma segueix fent de mi una noia ben decent inclús en el dibuix XDD).
.
.
El vaig aniquil·lar. Sense pietat.
.
.
I després... em va saber greu... (posa RIP, però com que ho vaig fer a llapis i a boli, em va fer pal esborrar lu de sota)
.
.
Mai més mataré bitxitus.
.

4 comentaris:

Carolina ha dit...

"Ho sé. Els odio igual."-> XDDDDDD

Ja, ja, mai més, pobre bitxito...això diem totes fins que apareix un altre bitxo fastigós :P

tidusin ha dit...

l'altre dia em va entrar la mosca més gran de la història i quin fàstig! al final no només la vaig matar sino que vaig fotre un forat a la capa d'ozono de la meva habitació, que es va tornar irrespirable xD

Ara ventilador i la finestra només una mica oberta...

fliparines ha dit...

tia a mi em passa el mateix xD

Moroboshi ha dit...

No et preocupis pel recurs estilístic d'autocensura, als anime sempre surten les noies banyant-se als banys públics embolicades en tovalloles, que sempre mullen i per tant inutilitzen de cara a la funció per a la que van ser inventades.

Pel que tinc entès, però, al Japó ningú no fa això (però els estrangers, que ho veuen als còmics i als dibuixos animats, sí que ho fan i els japonesos es pixen de riure).

Sort amb els insectes, però no els matis si no és estrictament necessari!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails