08 de juny 2010

Impartint formació sobre web 2.0!

Aviat faré una cosa que no he fet mai! fer una formació on jo sigui la part docent!
.
Buenu aviam, la cosa és bastant senzilla: es tracta d'un curset (seminari) de 4 hores (en dos dies) sobre web 2.0 i xarxes socials i tal... però em fa gràcia ^_^
Veieu?:
.

Docència

Raquel Gómez i Eli Ramirez. Diplomades en Biblioteconomia i Documentació. Documentalistes de DIXIT Centre de Documentació de Serveis Socials.
.
Surt oficialment a la web del Departament d'Acció Social i Ciutadania (aquí):^_^
.
.
I bé, poc més a dir.
Aquests són els continguts:
.
- Breu introducció sobre la definició d’Internet i l’evolució del web 1.0 al futur web 3.0.

- Què és el web 2.0 i quines són les seves dues vessants: xarxes socials i aplicacions en línia.
> Explicació de les xarxes socials: les seves funcionalitats i finalitats (Facebook, Twitter, Flickr, Youtube, Blocs).
> Explicació, definició i mostres de les aplicacions en línia (Delicious, GoogleDocs, eCatalunya, RSS, serveis d’alerta).

- Especial menció a les eines utilitzades per DIXIT.
.
I aquí teniu les dades bàsiques:
.
· Durada: 4 hores
· Dates: 28 i 30 de juny de 2010
· Lloc: Barcelona. DIXIT Centre de Documentació de Serveis Socials (Plaça Pau Vila, 1)
· Horari: de les 12.30 a les 14.30
.
És un curs gratuït i s'hi pot apuntar qui vulgui, o sigui que si voleu, ja sabeu! jejeje
.
A mi em fa gràcia (i m'agrada!) fer coses que professionalment no hagi fet amb anterioritat. De tot se n'aprèn! i si q és cert que estic una mica nerviosa, però bé, crec que compensa. Són nous reptes, i no m'agrada estancar-me! (estic parlant com si anés a fer qui sap qué i en el fons tampoc es tant, però vaja, ja m'enteneu!) Que jo fins a dia d'avui només havia fet tallers de manualitats amb nens del casal!
.

3 comentaris:

kimelet ha dit...

Que be! A mi em faria gràcia venir-te a veure però per aquestes dates, estem de campaments!
Espero que vagi bé! I no cal que et posis nerviosa, que segur que va bé!

Neus Ferrer ha dit...

Mira el meu germà!!!! jejeje
A mi m'encantaria venir.. ja t'ho vaig dir.. però estaré fent de cangur... ostres per una vegada que no m'hauria important venir dos dies a bcn.. a més hauria estat genial per fer alguna cosa un cop tu haguessis plegat!!!! no ho faras mai mes o pot ser que tornis a fer alguna cosa aixi???? sigui com sigui he d'anar algun dia a DIXIT!!! sigui a veure el centre o alguna conferencia.. pero vull venir!!!!!!

Carolina ha dit...

Ahhh, què bé! Ho faràs genial, ja veuràs! Faré publcitat del curs, per si algú s'anima ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails