25 de juny 2010

Els clicks arriben a Tossa

Avui només us copio una notícia d'un petit esdeveniment:
.
.
La meva intenció és deixar-m'hi caure (a part que Tossa està AL COSTAT de Lloret) (per si no heu anat mai, us ho recomano)
.
Les dates (tal com posa al cartell) són 3 i 4 de juliol, a l'Edifici La Nau (ni idea d'on és, però diuen que al costat de l'estació d'autobusos).
L'entrada són 2€ si sou adults i gratuït pels nanos (nens i nenes).
.
Hi haurà concurs de diorames, sortejos, copeta de cava... i... segons m'ha arribat la notícia, també hi haurà punt de llibre conmemoratiu. Serà veritat? ja tinc ganes de veure'l! No tinc cap punt de llibre on hi surti un Playmobil.
.
Si vaig i puc, faré fotos. Ja ho sabeu: adoro aquests ninus de plàstic!

("La Facultat en 16 cliks": premi modalitat sèrie Sant Jordi 2007)
.

4 comentaris:

Marta ha dit...

Hola?
Al final hi vas anar???
Dir-te que des de l'organitzacio del Clicktossa estem molt contents doncs van passar.hi 1.800 persones... per tant, estem molt satisfets de com va anar.
Lo del punt de llibre, si hi vas anar, ja saps que era veritat, pero per si no vas poder.t.hi acostar, i si et fa gracia tenir un punt de llibre amb ninus de playmobil, diga.m.ho i t'en guardo uns quants.

Gracies pel post i per la difusio, salut!

Marta

Eli Ramirez. ha dit...

Hola Marta!

Sí! hi vaig anar i em va agradar moltíssim! (el punt també!!!!)

Aquí hi ha la petita ressenya que vaig fer l'endemà :-)

http://desdelmeupuntdevista.blogspot.com/2010/07/clicks-en-tossa-els-clicks-arriben.html

Marta ha dit...

Donant una ullada al teu bloc veig que col.lecciones punts de llibre... coneixes l'associació El Troc??? Jo fa molts anys que hi col.laboro...
anyway, que si vols et guardo uns quants punts de llibre que vaig guardant per a ells ( sempre hi han col.leccionistes de punts i jo, si n'arreplego, els guardo per a donarlos-els)
Una altra cosa, el dia 18 de juliol hi ha un afira de col.leccionistes a Quart, Girona, i pel que m'han comentat hi va força gent...jo miraré d'anar.hi, o sigui que si t'interessa passar.t.hi, potser trobaries punts per a tu.

Gracies!

Eli Ramirez ha dit...

Sí, sí que conec l'associació. De fet, l'anunci de la trobada em va arribar a través d'ells.

Lo de Quart ja vaig llegir-ho. Si puc hi aniré!!!

(i sí: col·lecciono punts de llibre ^__^)

Gràcies per visitar el meu blog!

Fins aviat!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails