21 de juny 2010

El meu veritable JO (^_^)

Sóc una persona que té una doble personalitat.
Fins ara no ho sabia ningú però... ja ha arribat el moment de dir la veritat....jo sóc... sóc... un super heroi!! (una super heroïna) (és que la paraula en femení no m'agrada massa :P)
.
Una bibliotecària amb súper poders!
Aquí la foto oficial:
.
.
En SuperMan es canvia de roba a les cabines telefòniques. Jo ho faig rere els carretons de llibres de la biblioteca:
.
.
I per la nit, vaig en busca de missions i estant ben alerta dels perills que poden patir les biblioteques catalanes per tal de poder-los evitar a temps:
.
.
(D'acord, és una anada d'olla)
(I què? :P)

Continuarà.......... !!!

8 comentaris:

Carolina ha dit...

Super-Eli! ^O^

Neus Ferrer ha dit...

jajajajaja m'has fet petar!!!!! jajajajaja

tidusin ha dit...

jajaja m'encanten les teves aventures, a veure si les continues!

Moroboshi ha dit...

Eli, t'entenc, però la paraula "heroïna" dins el context superheroic es fa servir amb força normalitat i sense necessitat d'haver d'especificar res. Empra-la tranquil·lament, he he...

El que em resulta un misteri és quins perills es pot trobar una bibliotecària de nit, un cop tancades les biblioteques, més enllà dels que es pugui trobar qualsevol dona, sigui quina sigui la seva professió. Això ens ho hauràs d'aclarir. Volem veure aventures concretes!

aMaGoia - a blogger lost in the peripheries... ha dit...

Acabes de veure Kick-Ass? ^_^

fliparines ha dit...

NO m'esperava menys d tu ;)

Jofre ha dit...

jajaja! bibliogirl!

jo vull que ens revelis algun dels teus superpoders! vas armada amb antifurts? truques per telèfon per avisar els dolents que estàn fent un delicte? lluites contra Google? controles l'expoli documental? mates peixets de plata?

volem saber que fa la nostra superherïna!!!

Nodami ha dit...

Va Superbibliogirl!!! Necessitem més pressupost!!! jajajajaja on és la continuació? vull més!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails