11 de juny 2010

D&G s'interessa per una foto meva del Flickr

[Ja séééé, he fet un títol super sensacionalista jajajajajajajaja]
.
Bicing Milan:
.
Ahir vaig rebre un "Flickrcorreo" d'una tal (o d'un tal) Andrea, de Dolce & Gabbana. El cas és que, resumint, es veu que a la capital de la moda italiana faran una exposició "20 anni D&G" i a part de tot el que això implica, es veu que posaran quatre pantalles gegants durant no sé quants dies i sortiran imatges de la ciutat a l'actualitat.
.
No té més, però a mi m'ha fet gràcia:
Abbiamo il piacere di comunicarVi che la fotografia da Voi realizzata è stata selezionata tra gli scatti più rappresentativi di Milano e pertanto verrà inclusa nel progetto e saranno visibili al pubblico, in sequenza (flash di 15 secondi) insieme alle altre, nei giorni ed orari indicati.
.
Entrades relacionades:
.


6 comentaris:

Anònim ha dit...

Ehhhh! Molt bé, no? ;-)

Carles BiD ha dit...

Ets una artista, Eli!

Akiko-chan ha dit...

De aquí a fotografa!!!
xDDDD

Akiko-chan ha dit...

Profesional y cobrando me referia... no ando muy espabilada yo para expresarme... xDDD

Carolina ha dit...

Ahlaaaaaaaaaaaa :DDD

síl ha dit...

ostres, jo vaig estudiar aquí! com m'hagués agradat viure Milano en bici! encara que deu ser complicat amb aquells terres empedrats i amb vies de tram! enhorabona per la foto!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails