15 de juny 2010

Coses que em passen [3]: el boli màgic

Sé que sóc una cutre, però... jo tenia un boli màgic!
Era el meu boli per al curs 2009/10 i, tot i que fos sense premeditació (us juro que no he tingut boli màgic en cap dels altres cursos), es va acabar convertint en el boli de tots els examens.
.
Funciona, és màgic. De veritat que ho és. Fa que aprovis :-)
L'últim cop que el vaig utilitzar va ser per SAERI i ha funcionat. El cas és que ahir tenia un examen de Polítiques d'Informació i ja no vaig trobar-lo. Mal rollo. Mira que no sóc gens ordenada i tinc un escriptori que sembla el Rastro... però el boli no hi era. Per enlloc!
.
I ara ja l'he trobat... era dins la rentadora T_T
El pobre treu aigua. S'ha ofegat.
.
Pd. Lo del "Rastro", no era una metàfora, per desgràcia meva. xD
.
.
Pd. Afegir que el boli, de la Hello Kitty, me'l va regalar una persona a qui aprecio un munt i a qui crec que li dec una disculpa... (però no, no la tindràs :P)
.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails